2013/11/27

再見 . 秋葉原




Hello !  


今日頭條 : 秋葉原無線電街Sayonara .


呢單報紙料係尋日 "太陽報" 刊登 , 

內容話經營了64年既 "秋葉原" 電器街 (電子零件市場攤檔) ,

因受網上購物頂爛市影響 , 決定於本月底結業 . 

講開 "秋葉原" , 對上果次參觀係2008年東京自由行 , 

(由於剛搬完網誌 , 所以記憶猶新)

當日有幸瀏覽佢既 "電子零件攤檔" , 由於在 "鴨寮街"附近工作 , 

所以參觀完都未有感到特別震撼 , 反而出面街一幢幢既大型家電中心 , 

睇到我嘩嘩聲 , 果D新款家庭電器 , 正式係唔打得都睇得 .  ^_^ !!

記得當日參觀完 "秋葉原" 家電中心 , 再去附近食拉麵 + 餃子 , 

味道一流 , 到依家仲回味緊 . haha ...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

不過有樣野令我感到奇怪 , 若然係網購頂爛市既話 , 

理應係大型家電商店首當其衝 , 簡單D講即係就算執笠都佢執先 , 

有乜理由電子零件攤檔執先 ? 話晒租金點都小過大型公司掛 ?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

至於網購 , 相信都好難做到我生意 , 皆因我份人一向多疑 , 

買野既話 , 最好就一手交一手 , 即使係 Yahoo 果D所謂拍賣 , 

(在地鐵交收果隻) 我都絕對唔會幫襯 , 唔知點講 , 

總之就好似冇乜保障咁啦 . 

Bye Bye ! 

28 則留言:

  1. 電器街是否所指係石丸電器果個閘口出面D㰙檔?廿年前我都幫櫬過買左個canon翻譯機比現金仲有價講,去到秋葉原當然要去某間石丸電器最高果層大開眼界啦睇下😄秋葉原有間好出名專賣天文望遠鏡舖頭叫高橋,已前都買過幾萬蚊港紙野

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好似第一次東京自由行去過秋葉原,之後一次都無。買電器相機都去新宿東西口,yodobashi、さくらや(已結業),bic camera。

      依家秋葉原唔係淨得AKB48咪?

      刪除
    2. Koosan 你人品咁純緊係唔會行秋葉原啦 :) 已前石丸頂樓AV部, 楝碟楝到手軟

      刪除
    3. 哦,係咪即係你之前講AV LD?

      刪除
    4. 嘻嘻, 咁記得 :)

      刪除
    5. t : 其實太正確既位置我都唔係太清楚 , 當日誤打誤撞行過車站另一邊 ,
      見到有野睇就行入去 , 基本上果度D野都唔係咁適合我 ,
      所以就好似遊 "三角市場" 咁 , 略略行過就算 . ^^
      反而 "石丸電器" 果類大電器行就好行好多 , 直情大開眼界 .

      刪除
    6. t : 揀碟揀到手軟 ? 當日興唔興老翻架 ? 係咁揀 , 好重皮唶 . XD

      刪除
    7. コーさん : 新宿 & 秋葉原呢兩度都好好行 , 磨足一日都係好濕碎 . ^_< !!

      刪除
    8. 小姐, 當你係BB時代, 呢個世界就開始所謂數碼年代, 大哥大水壼開始出現, 電視機開始有麗音, walkman由Cassette轉到CD, 租Laser Disc取代VHS. 因為當年未出現 CDRW, 所以未有老翻囉.
      你咁近鴨記, 不妨𥄫下d影音舖或街檔, 可能比你揾到筍野:)

      刪除
    9. t : 筍野 ? 邊一方面 ?

      刪除
    10. 舊 LD, 可能揾到卡拉OK, 電影或者豉油碟

      刪除
    11. t : 實在太過睇得起我 , 即使搵到舊LD , 都冇機播放 .
      至於三仔 , 近 "南昌街" 果頭有兩間 . ^^

      刪除
  2. man wai, 想問問你咁多相係咪直接上傳, 還是經網路相簿, 因為我見到你既相都唔少?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔係經網路相簿 , 而係每次寫網誌果陣 , 在連結隔離果個 "插入圖片" 上載 ,
      每篇大約20零張相左右 .

      刪除
    2. 咁你驚唔驚會over 咗 limit,因為好似俾我地 up 相個 GB 數有限制?

      刪除
    3. 有GB限制既咩 ? 我都唔知喎 , 唔怕掛 ?
      我D相拆到好細Size , 應該冇咁快滿掛 .

      刪除
    4. man wai小姐用google +,如果相片大小細個2048x2048,唔計quota.

      quota上限15Gb,包相,google drive files, gmail.

      刪除
    5. コーさん : 咁都冇咁驚 , 我好小放咁大Size既相片 . ^^

      刪除
    6. コーさん, 如果我將d 相擺上舊雲再上載會點計?

      刪除
    7. 你意思google drive?全部都計入quota,有料(如果爆咗)。

      刪除
    8. 多謝 コーさん兄既詳細解答 , 如果問著我都唔知 ? ^_< !!

      刪除
    9. 唔怪得我都up咗幾百張相 (resize到640x480),到宜家都仲係0% used
      咁查實D文字佔唔佔空間架?
      仲有我已經將4百幾篇YB copy咗去google docs,但似乎都無佔空間

      刪除
    10. 3J你用copy-and-paste去google doc,全部唔入quota。簡單D看,係drive.google.com,create三種google doc(doc, spreadsheet, presentation),都唔計。每個doc好似上限25mb(不連相,相片自動去咗picasa)。

      用upload放jpg, pdf, 全部都計。

      刪除
    11. 咦..咁即係話如果我D相全部都唔大過2048X2048,咁無論我up幾多都依然係0%,係就唔驚爆quota lu...

      刪除
    12. 正確!不過你要開通G+先有2048x2048。一般blogger得800x800。

      根據google文章,就算爆quota,upload相片會自動resize去2048,或800。

      (記唔記我以前有一篇,話用flickr放相寫blog,我已經放棄用flickr好耐。)

      刪除
  3. 電子部件個邊我都好小行去, 同你一樣都係去大個幾憧多d
    車站另一個 有一座成座又有電器 , 雜貨個幢我最鐘意 , 佢地放左好多按摩椅 , 行到支力古力地去按下
    都幾爽yy 咖 哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello ~ 小頭兄 , 好耐冇見 . ^_^ !!
      "秋葉原" 的確係一個好正既地方 .

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~