2013/12/04

Yahoo提早執笠 ?




Hello !  


攪乜鬼 ? Yahoo玩提早執笠呀 ?

頭先諗住入去搵番D網誌 , 結果點都入唔到 , 

明明話12月26日結束架 , 點解會咁 , 出爾反爾 , 好卑鄙唶 .

我之所以咁慶 , 係因為我要對番D舊網誌 , 

先至可以搬到去呢度既網誌 , 依家入唔到去 , 攪到我進退失據 .

話時話 ~ 搬網誌進度比預期中順利 , 已經攪掂大部份 .

剩番最後一個旅遊網誌 , 即係 "北海道 + 青森" 呢Part ,

只要攪掂埋就大功告成 , 依家俾Yahoo攪一攪 ,

唔通要出Plan B ?

Bye Bye ! 

35 則留言:

  1. 無事呀,我仲見到你post“天海翼 , 小小Baby Fat , 不及Rio咁戰鬥格 .” :))

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁邪 ? 我呢邊完全入唔到喎 , 唔通係局部地區性 ? Why ?

      刪除
    2. 可能ISP問題?我用數X通4G。

      刪除
    3. 乜野叫做 ISP ? 我用家用寬頻咋 , HKBN

      刪除
    4. 我個 yahoo blog 只有下面果句:

      這個網頁含有重新導向迴圈

      刪除
    5. redirect loop咁慘。

      t先生,你試下SET用google DNS? 8.8.8.8

      刪除
    6. 我用手機上到網呀 , Yeah !
      好邪門 . why ?

      刪除
    7. 嘻嘻, 有得佢消失喺 internet 宇宙內

      刪除
    8. 好大機會ISP(internet service provider)問題,DNS(domain name)可能改咗,有D未UPDATE。等等可能OK。

      刪除
    9. t : 又唔駛咁灰 , 反正3星期後都會收皮 . =_= !!
      コーさん : 好啦 , 等等佢 , 用住手機上網啦 , 順便執番一兩篇先 .

      刪除
    10. 小姐,仲有廿日左右,不如你一次過將D文copy去ms word, google doc之類,backup 先。

      刪除
    11. 話時話,剛剛(11pm) peach開始賣特價飛, 單程$546去KIX,有興趣可去睇睇(如果入到)。

      刪除
    12. 我都係咁諗 , 不過依家入唔到 , 想Copy都唔得 . XD

      刪除
    13. 單程$546 ? 真係抵到爛 , 不過我唔係任何時候都可以出發既人 . >_< !!
      不過一定搶餐飽 , 邊度夠人黎丫 .

      刪除
  2. 單程$546,咁回程有無 dump 雞㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁就要請教 コーさん兄 . ^_^ !!

      刪除
    2. 已成過去了。尋晚check,我見2﹣11飛,2﹣16返。546x2 + 機場稅。算幾好。

      今日hkexpress又話,週末$50飛大阪喎。

      刪除
    3. 尋日screen cap:
      http://i.imgur.com/EYzLhwh.png

      刪除
    4. $50 寄個空郵去日本都未必得, 可能唔准有行李, 坐貨機帶貨 DHL ^^

      刪除
    5. 可能係企位 . haha ...

      刪除
    6. 可能一件行奇收$1000。講笑。

      佢地一般賣少量平飛,當賣廣告。t先生不如你有時間,飛一轉睇睇如何?

      刪除
    7. 話飛就飛 , 真係羨慕 . ~ ^0^ ~

      刪除
    8. 小姐, 我都羡慕你啦^^

      刪除
    9. t : 羨慕邊方面 ? 願聞其詳 .

      刪除
    10. 當然唔係羡慕你嘅美色^^ 小姐年靑有衝勁,.

      刪除
    11. 仲經常撞板添 . =_= !!

      刪除
  3. 我個33吋喼加埋相機 backpack 唔知會唔會唔比上機 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 又要有請コーさん解答 . XD

      刪除
    2. 唔係講笑,依家仲有飛喎!

      DEC 8 - 13
      http://i.imgur.com/EBI9OSA.png

      刪除
    3. 唉 ~ 呢D著數 , 我都係無福消受 . >_< !!

      刪除
    4. 你得嘅,2230上機,請一,雨個鐘早走,再0530返來,可能請一,兩天假就OK。
      (sick leave? :)))

      刪除
    5. 講真 ~ 呢類趕頭趕命式遊日 , 我真係未試過 .
      (亦都唔想試) haha ...

      刪除
    6. 如果機票平,短途飛三四日hea下都唔錯,唔係次次都要plan哂先去嘅。

      呢位朋友好勁,5日關西,$3500咋!

      http://roasterpig.blogspot.hk/2013/12/2013.html

      刪除
    7. 網上果然好多能人異士 , 勁 !

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~