2013/12/05

Yahoo 重生記




Hello !  


頭先試試再上Yahoo Blog , 咦 ~ 攪番掂喎 .

又可以繼續執網誌 , 今日在公司仲諗 , 假設Yahoo真係提早執笠 , 

咁應該點呢 ? 尋晚雖然更新左兩篇 , 不過同重新寫冇乜分別 , 

極之耗損資源 , 即係浪費時間 , 既然佢攪番掂 , 

一陣又執番幾篇啦 , 咁依家做乜 ? 

當然係睇番尋晚果場 "新特蘭vs車仔" , 3:4客其他 , 

實在太勁 , 唔睇保証終生後悔 . haha ...

好 ~ 夠鐘 , 埋位睇波 . 

Bye Bye ! 

6 則留言:

  1. 咦...乜你入到咩? 我由尋日到宜家都唔得喎...今日仲衰過尋日,係"無法顯示此網頁"
    我早前都開始咗抄YB過嚟blogger,好彩啱啱星期日已經copy哂去google docs,宜家入唔番都唔太緊要了

    回覆刪除
    回覆
    1. 我依家完全正常 , 好彩咋 , 否則有排攪 .
      星期日我都諗住Copy落docs度 , 費時煩 .

      刪除
  2. 我一陣都去睇睇先。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好耐冇見 , 歡迎光臨 , 遲D搬好家再上你度探訪 . ^_^ !!

      刪除
  3. 哈,個公仔改左名喇,不過都係你標題果個夠融入民間文化。^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪就係 , 改乜鬼野名丫 , 攪掂興趣大減 . >_< !!

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~