2014/02/11

你敢唔敢坐 ?




Hello !


上篇既 "成田機場" 暴風雪開始減退 , 

滯留既旅客亦陸續返港 , 咁咪幾好 ~ 

班團友返到香港記得嘉許旅行社及領隊呀 , 

做人千祈唔好忘本 .  ^^

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

今次呢篇想講 , 雖然冬季既 "北海道" 有佢既不便 ,

不過凡事都兩面睇 , 有佢唔好 , 自然會有佢既好處 , 

唔係都唔會有咁多旅客滯留啦 .  XD

今日睇 "頭條日報" 既介紹 , 話 "北海道" 有熱氣球坐 , 

仲係冬季限定 , 手快有手慢冇 .


地點就在 "北海道" 既斜里果頭 , 如果好有興趣 , 

可以上佢提供既網頁度睇睇 . http://mashuukisen.com/

好耐之前睇過Blog友 小zoo 既網誌 , 介紹過有直升機坐 , 

可以在直升機裡觀看流冰 , 一定好過癮 , Yeah !!

估唔到家陣連熱氣球都有得坐 , 坐熱氣球觀賞流冰 , 

我個人認為更勝坐直升機 , 40分鐘旅程24000Yen , 

貴就貴左D , 不過都可以接受既 .  =_= !

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

只可惜發生過 "埃及" 果單野 , 對熱氣球可以話係敬而遠之 ,

雖然 "日本" 俾到既信心 , 點都大過 "埃及" 多多聲 ,

弊就弊在當日實在太過深刻 , 就算唔係親歷其境 ,

都可以感受到幾咁慘烈 , 所以都係唔好預我 ,

今次純粹介紹節目 , 如果有興趣 , 自己幫襯啦 . 

Bye Bye !

12 則留言:

  1. 三個字,唔敢坐。

    不過月巴好似話去坐直升機⋯⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. 小肥兄坐直升機咁堅 , 勁呀 !

      刪除
    2. 唉,月巴個Blog日日轉,邊度仲有人記得佢13年2月已經走去網走,一日內坐咗兩轉直升機,同兩轉破冰船。。。btw,佢系癲人,話唔埋今年又番兜一次 >:) 不過,我知佢都無胆坐熱氣球,佢好鬼怕c架!

      刪除
    3. 2013年去過一次 , 坐兩轉直升機&破冰船 , 今年仲要翻兜 ?
      真係佩服得五體投地呀 . haha ...
      感覺上直升機穩陣好多 . ^^

      刪除
  2. 都係腳踏實地好D,熱氣球怕怕呢

    回覆刪除
  3. 如果冇 "埃及" 果單野 , 我都或者夠膽既 , 依家就咪攪喇 .

    回覆刪除
  4. 記得17年前去澳洲,响開恩茲第一次坐熱氣球,天未光出發,由A點去B點都飛咗有45分鐘,沿途睇住個太陽慢慢升起,風景不知幾靚,响空中一D都唔驚,感覺仲好正。第二次係2005年响北海道富良野,不過係夏天,民宿主人朝早車我哋去北之峰附近坐﹐,不過個熱氣球係用繩縛住,升上去唔夠5分鐘就落番嚟,所以無咁好玩。
    如果睇流冰我會揀坐直升機,一來無咁凍,二來天氣影響無咁大

    回覆刪除
    回覆
    1. 犀利呀 , 果然遊歷豐富 , 我都未去過澳洲 , 黎黎去去都係日本 . ^^
      係喎 ~ 唔講都唔記得 , 原來 "富良野" 都有熱氣球 . (不過都係唔會幫襯)
      唔知直升機睇流冰貴 , 過是熱氣球貴呢 ?

      刪除
    2. 你無去月巴屋企坐過?

      http://littlefatjapan.blogspot.hk/2014/02/blog-post_7.html

      刪除
    3. 哦 ~ 剛剛上去睇完 , 仲平過熱氣球 , 抵玩呀 . Yeah !!

      刪除
  5. 我上次去時都唔見有既><, 早知有的話,我都會坐呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你係咪2月7日 至 3月5日架 ?
      有限時期喎 ?

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~