2014/02/07

開工大吉之非常唔慣




Hello !


話長唔長既農曆年假 , 尋日經已圓滿結束 . 

今日(年初八)正式開工大吉 , 第一日返工總結係 ...

非常之唔習慣 .  >_< !!

今朝一踏入公司已經心感不妙 , 有種周身唔聚財既感覺 ,

雖然工作量唔多 , 基本上可以話只係行行企企 ,

但係心情同早幾日就差天共地 .

唉 ~ 俾多小小時間啦 , 假以時日 , 一定可以平復番D放假情緒 .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

之但係收工過後就大把節目 , 首先係食晚飯 . 

返到主場睇 "愛回家" , 攪掂即刻轉台睇 "來自星星的你" 第15集 ,

呢套就犀利喇 , 開始進入高潮位 , 非睇不可 .  ^^

最後就係 "我是歌手2" , GEM繼續發威 , 勁 !!

OK ~ 今晚講住咁多先 , 第日再玩過 .

Bye Bye !

6 則留言:

  1. 我近日都追緊呢套 "來自星星的你" 呀 ! 有靚仔靚女,的確好好睇,可惜下一集又要等成個星期呢 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 , 好好睇架 , 一個星期有兩集 , 算係咁啦 . ^^

      刪除
  2. 我搵極都搵吾到邊到有得睇丫鳴

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪講 "來自星星的你" ? 我在 Letv度睇 .
      http://www.letv.com/ptv/vplay/2256359.html
      我是歌手2 , 就在 now tv ( 103 芒果台) 度睇 .

      刪除
    2. 謝謝你丫等我都睇下來自星星的你好吾好睇先

      刪除
    3. 唔駛客氣啦 . ^^
      應該唔會失望掛 ?

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~