2014/03/11

3.11日本地震3周年




Hello ! 


今日係日本 3.11 大地震3周年 , 好多報章都有專題報導 .

我都拎番當日錄影新聞黎重溫 , 叫做憑弔一番 ... 


可怕 ...


明珠台既紀錄片都有 .


睇完之後 , 依然震撼 , 感覺記憶猶新 , 記得當日曾經諗過 :

唉 ~ 慘 , 恐怕以後都唔駛再去 "日本" , 點知一年之後經已重新出發 .

佢地既復原速度 , 比想像中快 , 值得慶幸 . 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

呢幾日睇報紙 , 新聞話 "日本" 出現唔尋常既大八爪魚 , 

與及捕獲多條深海地震魚 , D專家驚又有大地震發生 , 

總之就言之鑿鑿咁啦 . 又黎 ? 唔好喇掛 .

頭先新聞先至話個核電廠相信要幾十年先至完全攪掂 , 

再黎既話真係唔得你死 !!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

而今年正式係多事之秋 , 失蹤客機又未搵番 , 究竟去左邊度 ?

呢單野認真邪門 , 平時唔見手機 , 都可以憑 GPS 搵番 , 

咁大架飛機 , 點會咁多日都音訊全無 ? 

如果係劫機 , 點解無求救訊號 ?

若然係突然大爆炸 , 理應遍海都係碎片 ? 

唔通入左神秘百慕達 ?

呢單料我非常之關心 , 雖然同班機乘客素昧生平 , 

不過大家都係飛機友 , 希望佢地吉人天相 .  =_= !!

Bye Bye !

36 則留言:

  1. 老實講地震後,每次出門前一兩個月都有查看幅射指數。而具暫時東京以北,北海道以南再無踏足過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 輻射指數 ? 呢樣我未Check過喎 .
      如果驚既話 , 可以去另一邊 , 即係 "鳥取" 果頭 . ^^

      刪除
    2. 看幅射指數,就是想看看最“近”可到那處。

      今年本想到日光,最後都係放棄。
      http://fukushima-radioactivity.jp/

      刪除
    3. 真係有呢D網站架 , 係咪紅色波波即係輻射量最高 ?
      如果係既話 , 日光都靠近住邊皮 , 去唔過喎 .

      刪除
    4. 小姐上年青森咪大檸樂@@

      刪除
    5. 藍色波波係正常。正常數值應該係0.0x (兩個零開頭)。如果到0.1x,我都唔考慮。

      刪除
    6. t先生,其實青森距離災區,仲遠過東京,安全。

      我唔去,因為一般都要坐新幹線,穿過福島。

      小姐上年由北海道空降,高招!

      刪除
    7. 手機LINE都有得check。

      https://pbs.twimg.com/media/BidUCOhCAAAFubb.png

      刪除
    8. t : 咁又唔算 , 始終距離 "福島" 都仲有一大截 .

      刪除
    9. コーさん : 我都係唔想由 "東京" 上去 , 加上 "北海道" 先係主場 ,
      所以先諗到低炒佢 . ^^
      手機版都有 , 夠晒方便 , 隨時可以 Check 一 Check .

      刪除
    10. 另外日本仲有好多地方玩,四國,山陰,九州呀,起碼無心力壓力。

      幾分鐘前email:
      想復活節或5.1長假期去日本福岡玩?立即搶啦!香港快運剛於00:00開倉賣福岡劈盤:來回淨機票HK$720起,連稅HK$1,336,出發日期為10/4 - 10/5

      依家去九州好平呀。t先生有無興趣?行程唔洗plan,找大小姐搞掂。

      刪除
    11. 真係好吸引 , 可惜我Set定今年去 "北海道" . XD
      t先生 OK 嘛 .

      刪除
    12. 小姐你想請我去北海道 ^^

      刪除
    13. haha ... 其實我係想問 "九州" 劈價機票你OK嘛 .
      因為我要去 "北海道" , 分身乏術咁唶 .

      刪除
  2. 上年我姐夫都有參加 311 紀念旅行團由仙台去到函館

    回覆刪除
    回覆
    1. Wow ~ 仙台去到函館 ? 好長途既呢 . ^^

      刪除
    2. 仙台〜函館,應該坐火車。如果我自己,我都會去,帶小朋友就唔好喇。

      刪除
    3. 係呀, 仙台去到函館, 連埋台灣果邊旅客成百幾人

      刪除
    4. "仙台" 暫時都未係咁放心 , 或者過多幾年先諗佢 . XD

      刪除
    5. t : 百幾人 ? 咁咪好熱鬧 , 認真大堆頭 . 勁 !

      刪除
    6. 只知由仙台坐旅遊巴去到青森, 再由青森去函館就無問

      刪除
    7. 旅遊巴!
      青森~函館好大機會坐船。

      刪除
    8. コーさん & t : 其實 "青函" 隧道究竟有冇行私家車 ?
      還是淨得火車路 ?

      刪除
    9. 我話你唔到 :) wiki 啦

      刪除
    10. http://zh.wikipedia.org/wiki/%E9%9D%92%E5%87%BD%E9%9A%A7%E9%81%93

      刪除
    11. 北海道新幹線,聽講係三四十年後的事,我都無機會撘。哈。

      刪除
    12. 照咁睇 "青函" 隧道好似淨係行火車 . =_= !!

      刪除
    13. Koosan, 上年佢地係坐鳥23號由青森到函館 14:56發 17:01着

      刪除
    14. 路人甲 : 2035年度に新函館 - 札幌間開業予定。 (http://ja.wikipedia.org/wiki/%E5%8C%97%E6%B5%B7%E9%81%93%E6%96%B0%E5%B9%B9%E7%B7%9A)

      刪除
    15. 廿年,可能我都有機會見到,最好delay no more。

      刪除
    16. 等到心痛 . haha ...

      刪除
  3. 睇番樓上講因幅射避地方~舊年我在jr福島等轉車等了半小時仲買左罐飲品拍照留念(汗)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係樓上住客,重複:“如果我自己,我都會去,帶小朋友就唔好喇。”

      刪除
    2. Hitomi Poon : 咁又唔駛咁驚 , 因為如果停一陣都驚既話 ,
      咁當地居民咪有排驚 . ^^

      刪除
    3. 所以~我地下次再去東北的話~都會唔特登去諗點樣繞過福島XD
      BTW~不過福島真係只限路過旅遊免問(雖然對大內宿有興趣...)

      刪除
    4. 其實 "福島" 有D乜野遊點 ? 我都唔係好知 ?
      如果真係去果頭 , 暫時想去 "仙台" . ^^

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~