2014/03/24

ノースサファリサッポロ




Hello !


上篇話仲有兩個月左右就出門 , 即係大約60日 ,

假設每日寫一篇關於旅遊景點既網誌 , 唔知60篇寫唔寫得晒呢 ? 

(不過未必日日都寫 , 起碼逢星期六休息) 

而今次介紹呢個景點 , 係屬於第二日既行程 , 當日取車後 , 

首先去 "定山溪" 二見公園搵貓 , 之後就係去呢度 .



呢度叫做 ノースサファリサッポロ , 位處於 "定山溪" 附近 , 

主要以睇動物為主 , 4月26日開始營業 , 我5月尾先至到場 , 掂呀 .

至於果度有D乜野動物 ? 暫時我都仲睇緊 , 玩完返黎再詳細介紹過 .

下篇再介紹另一個景點 .

Bye Bye !

33 則留言:

  1. 如果你有睇jptime tv,佢地有詳細介紹。

    回覆刪除
    回覆
    1. 大file:

      http://www.jptimetv2.sakura.ne.jp/mp4/121125anm_1.mp4

      刪除
    2. 好耐冇睇 jptime tv 咯 .
      不過果個網址睇唔到喎 ??

      刪除
    3. 睇唔到咩?
      http://www.jptime.tv/common/pb_hokkaido.html

      25 NOV 2012 PART 1
      18 NOV 2012 PART 1

      兩集。

      刪除
    4. 睇到喇 , Yeah !! THX

      刪除
    5. 我知典解。
      如果睇唔到,你試將jptimetv2,換成jptimetv4

      刪除
    6. 小姐鍾意睇動物 ^^

      刪除
    7. 係呀 ~ 唔錯架 . Yeah !!

      刪除
    8. 今日睇多次jptimetv,好精采。man wai記住同隻獅子仔影相!

      刪除
    9. 好丫 ~ 見到既話實影餐飽既 . ^^

      刪除
  2. 咦, man wai, 我諗你記錯嘞, 我未去過呀, 係咪 コーさん呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係你咩 ? 唔通我記錯 ? 點解我會知道有呢個地方 ?
      係邊位Blog友提供 ? 真係R晒頭 . haha ...

      刪除
    2. 我search哂大家嘅blog,google:
      ノースサファリ site:1226manwai.blogspot.com
      試哂1733, 小肥,3J,niseko2000, huinerissa

      原來係我自己? XD
      http://www.koosan.pw/2013/09/tokyo-hokkaido-otaru-sapporo-market.html

      刪除
    3. 我都話係你啦,你去啲地方都幾冷門。

      刪除
    4. 上年諗住去,天氣大熱無去。

      之前煲jptime tv,見佢地玩得好開心。

      刪除
    5. 講“冷門”唔夠呢個blog,XX岬,XX賽の河源,啦!

      刪除
    6. 哦 ~ 原來係你 , 咁就特別嗚謝 コーさん . ^^

      刪除
    7. 仲有 "奧尻島" , 夠冷門未 ? haha ...

      刪除
    8. 奧尻島你係香港第一人⋯⋯寫blog。

      刪除
    9. 都有可能喎 , 當日搵料都主要在台灣Blog度搵番黎 .

      刪除
  3. 日本我只去過兩次咁多,邊度有料比大家參考呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度咪大把料比到你 :)  

      刪除
    2. 唔係呀,上次見師公十勝騎馬,熊山,我以前都無睇過。

      刪除
    3. 1733: 咁就要去多幾次喇 , 等我呢D後輩可以學習下嘛 . ^^

      刪除
  4. 嘿, 關於 North Safari Sapporo , 小肥曾經喺烏鴉年代介紹過, 主要系玩定山溪冬天雪灯路, 原文已經刪除. 小肥系通過 新假期有一期用周秀娜做封面而知道North Safari Sapporo . . . 咳, 咳. . .過去咗LU. . .

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁就應該係月巴介紹咯,娜姐封面都記得。>:)

      刪除
    2. 原來 North Safari Sapporo 小肥兄都曾經介紹過 , 利害 . ^^

      刪除
  5. 定山溪我記得你上次買左條定山溪的毛巾仔哈哈
    好快你又出発正丫,我上年都無去旅行今年認真plan 下先

    回覆刪除
    回覆
    1. 小頭 : 定山溪二見公園有貓出沒 , 好正架 , 希望今次見得番佢地啦 .
      你今年真係要Plan番個旅行喇 . Yeah !!

      刪除
  6. 你真係對二見公園情有獨鐘啊!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 ~ 果度有幾隻大肥貓 , 希望見得番佢地啦 . ^^

      刪除
  7. 梗係...!! 佢係二見吊橋經歷過生死...!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 經歷過生死可能誇張左D , 不過果度D雪真係深到離譜 ,
      今次夏季出門 , 再上 "二見吊橋" . Yeah !!

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~