2014/03/25

2014預算景點(一)支笏湖




Hello !


上回講到參觀完 ノースサファリサッポロ 之後 , 

跟住既景點就係 "支笏湖" , 講開呢個湖 , 我都係第一次參觀 .

(相片在 3J家庭 網誌裡暫借 , 返黎再十倍奉還)  ^^


以前在Yahoo網誌果陣都見過好多Blog友遊覽 , 果度好正架 , 

同隔離 "洞爺湖" 一樣有觀光遊覽船搭 , 如果時間許可 , 

我都想一坐 , 大家有興趣既話 , 可以Click入下面網頁 .


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

攪掂完個湖之後 , 下一站係往旅館 , 話時話 ~

今次行程我想試一試hea住黎玩 , 即係唔似得以往行程扯到行晒 , 

度度都想去 , 影相影到手軟果隻 .  XD

而旅館方面 , 本來想在湖邊搵間旅館入住 , 

不過果度一係就唔做單身客 , 一係就太貴 , 谷鬼氣住遠小小好過 , 

反正有車 , 稍為偏遠都冇乜太大所謂 , 目標有兩間 , 唔係A就係B .



其實兩間都係同一集團 , 不過係本店與分店既分別 .

暫時以A餐成數高D , 因為晚餐有蟹腳 .  ^^ 

而B餐果間個溫泉就靚D , 但係就貴2000Yen一晚 , 真係好難揀呀 .

第二日既行程就係咁上下 . 

Bye Bye !

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

P.S. : 聽晚有 "英超" 錄影睇 , 休息 ...

支持 "曼聯" !!

14 則留言:

  1. 3J上年去支笏湖,相好靚,不如借佢果D啦!

    http://3jfamily.blogspot.hk/2013/12/2013-day-8.html

    回覆刪除
    回覆
    1. Wow ~ 果然靚好多喎 , 即刻換相先 . haha ...

      刪除
    2. 支笏湖上年都想去, 可惜果日成日雨只去到Rera

      刪除
    3. 落雨對行程 & 心情都有好大影響 , 出門果陣最好唔好啦 . =_= !!

      刪除
    4. 啱用隨便攞去,唔駛客氣,又唔駛十份奉還咁嚴重

      刪除
    5. haha ... 十倍奉還只係抄 "半澤直樹" 既對白 . XD
      不過去到果度會勁影相 , 相信都會影到好多 .

      刪除
  2. 真係靚到明信片咁正丫
    PS:我今晚都支持曼聯,加油朗尼,加油老莫

    回覆刪除
    回覆
    1. D相係 3J家庭 , 我影果D都唔好太大期望 . XD
      唉 ~ 曼聯做唔到欄路虎不特止 , 仲要俾人炒3粒 . =_= !!

      刪除
  3. 支笏湖我都想去架 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 果度的確係唔錯 , 風景一流 . ^^

      刪除
  4. 家中妹子兩次冬天去北海道~~兩次都去支笏湖~~我諗現場應該真係好靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 冬天應該會更正 , 不過我自駕遊 , 唔係咁方便雪天出發 .

      刪除
  5. 我去年九月去北海道,看左您的blog非常有幫助. Thank you!

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello ! 多謝你支持就真啦 .
      幫得到手 , 我都好高興 . Yeah !!

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~