2014/04/03

旅行團都要增值



(今次網誌內容 , 涉及廣告 , 不過與我無關 , 幫襯與否 , 悉隨尊便)


Hello !


雖然我鍾意自由行多D , 不過見到旅行團賣廣告都會望多兩眼 , 

尤其係 "北海道" 既團種 . 今日睇到 "縱橫遊" 一篇廣告 , 同以往有D分別 .

加入左幾個新行程 , 証明就算係 "北海道" , 都要不斷增值加強吸引力 ,

否則玩黎玩去都係果幾味 , 好難再有回頭客 .  =_= !!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~  

就好似下圖右下角既 "利尻島" 行程 ...


講開 "利尻島" , 係 "北海道" 五大離島之一 , ( 唔計 "北方四島" )

隔離有 "禮文島" , 落小小有 "天売島" & "焼尻島" , 

再落多D有上次去過既 "奧尻島" , 全部合計五個 . 

唔講唔知 ~ 其實我今程有諗過去埋前面四個離島 , 叫做儲齊一套 , 

不過今次所租既車實在太貴 , 如果掉低兩日唔用 , 未免太過浪費 . 

所以留番下次或者再下次先諗佢地 , 家陣居然連旅行團都有呢類行程 , 

真係估佢唔到 , 所謂不進則退就係咁解 .  ^^

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

另外再睇下圖中間果度 , 有團道央5天 , "札幌積丹岬" ...


"積丹岬" 呢類海邊景觀 , 就算自由行都唔係咁熱門 ,

只有自駕遊兼好似我咁鍾意 "瓹窿瓹罅" 既人 , 先至有興趣去參觀 .

依家又係連旅行團都有團去 , 睇黎要再搵D山卡啦既景點至得 .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

至於隔離 "二世古" 鶴雅杢の抄 , 呢類豪華團 , 一個人都要兩皮幾野 , 

簡直係貴都冇朋友 , 呢類團種 , 相信只可以睇下D資料 , 

參加就一定未夠班 . OK ~ 今晚講住咁多先 , 

星期六 "清明節" 假期 , 到時再講過 . 

Bye Bye !

20 則留言:

  1. 其實我一直覺得"中環遊"唔錯, 好多時都會用心思計劃出一啲比較特別或深入啲嘅行程, 好似好多年前我重未開始自遊行, 跟過佢哋去東京北海道, 但係坐火車由東京上北海道, 嗰陣係佢哋第一間旅行社咁做咋! 跟住間間都有哩啲行程嘞!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知係果日係咁 , 還是平時都係咁 ? 果日去銀行中心 ,
      東X遊就排隊排到開巷 , 縱X遊就冷冷清清 ,
      好似前者個朵行D咁喎 .

      刪除
    2. 我自己就比較喜歡東X,第一/唯一次(1996年)跟團去日本就係跟佢地。

      跟住公司有同佢地合作,搞dot com之類,同佢地老大開會,見佢地幾醒下。

      如果無記錯,雖然“中環”話自己三十年歷史(耐過東X),不過係見東X响朵後,先見“中環”出現,疑似老番。<- 有錯請指正。

      刪除
    3. 冇得指正呀 , 因為我既資料都有限 . XD

      刪除
    4. 講呢D ^.^ 直横的確系早過東嬴出日本。可惜,直横系家族生意,東嬴就抄出位。跟過兩間公司你會鍾愛直横食好住好,或東嬴夠大路,同人吹會好FeeI D >:) 如果要講老番,應該系小月巴,年年如一 ^。^

      刪除
    5. 在宣傳方面 , 東記確係做得好D , 縱記加油呀 !!
      小肥兄你係 "北海道" 達人 , 就算年年如一都咁掂呀 . ^^

      刪除
    6. 但東記有壞份子,嚇怕咗我唔敢再跟佢哋啲日本團,同埋開始自遊行啊!

      刪除
    7. 都係既 , 樹大有枯枝 , 好難做到每一個員工都百份百投入 . =_= !!

      刪除
    8. P.S. : 介唔介意講發生過乜野事 ? (好八卦既呢 ... ) ^^

      刪除
  2. 利尻島真係幾冷門下~自由行都已經唔多(台灣可能就多DD)
    不過要冷門地方我還是覺得先離開北海道XD

    回覆刪除
    回覆
    1. "北海道" 都好難搵到隱閉既地方 , 離開 "北海道" 既話 ,
      相信大把秘境可以搵到 . ^^

      刪除
    2. 都有嘅,你上次個八雲牧場都好秘。XD

      刪除
    3. 果度有個展望台 , 眺望 "內浦灣" , 我諗應該幾好景掛 ?

      刪除
  3. 其實,積丹岬並唔系咁冷門,小肥都去過兩次。積丹岬系個統稱,包括島武意海岸同神威岬,直横嘅行程應該系二世古經積丹出札幌,有機會因車程太長,又或者神威岬大風,隨時要改行程 ^.^ 講開又講,女人禁地,你都食過閉門 。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 路過:你又點同呢 ? 你係北海道人,去得果兩次積丹算少o架喇,你破冰都連破兩日啦 ! XD XD

      刪除
    2. 嗯,呢位路人,你啱! :P 我又真系異類。早十年八載網絡無咁順,自駕唔容易,大家就靠Local巴士團。月巴到依家仲玩巴士,真系好Out >:)

      刪除
    3. 無車牌都要侷住搭巴士喇...想唔out,快D學車考番個車牌咪得囉...

      刪除
    4. 小肥兄 : 積丹岬幅員甚廣 , 我都係去過神威岬 & 島武意海岸 ,
      有時間都要去埋正宗積丹岬至得 .

      刪除
  4. 嗯,呢位路人,你啱! :P 我又真系異類。早十年八載網絡無咁順,自駕唔容易,大家就靠Local巴士團。月巴到依家仲玩巴士,真系好Out >:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁話先算啦 , 快D考番個車牌黎自駕 , 好玩好多架 . Yeah !!

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~