2014/05/21

2014出發記(預早暫別篇)




Hello !


今日打開電腦網誌 , 有兩件事值得欣慰 .  ^_^ !!

首先係再見唔到有波鞋廣告洗版 , 好開心呀 .

所謂 : 邪不能勝正 , 就係咁解 .

第二件事仲高興 , 雖然設置左關卡 , 但係留言依然踴躍 , 

承蒙大家不離不棄 , 請受小女子一拜 . haha ...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

另外呢兩日俾佢攪一攪 , 正式係元氣大傷 , 

令到原本想寫既網誌都冇得出街 , 就好似尋日買既 Carcam , 

都冇時間拆開黎睇 , 唯有將佢 Pdf 說明書 Download 落板腦度 , 

在飛機上研究佢 , 好彩 Carcam 並非精密科學 , 

以我既冰雪聰明 , 要理解相信不難 .  ^_^ !!


仲有換日圓一事 , 亦已經攪掂晒 , 呢篇又係冇時間出街 .

(駛晒佢先至好返香港) Yeah !!


最後由於聽朝晨早要出門 , 相信都冇時間寫網誌 , 

所以呢篇就當係出發暫別篇 , 而旅遊期間相信都唔會寫網誌 , 

始終都係旅遊時旅遊嘛 , 爭取多D時間休息好過啦 .

頂多都係上網留意下香港新聞唶 .  ^^

OK ~ 寫住咁多先 , 依家睇電視 & 執野 , 

返黎香港仲有排寫 , 請呀 ! 

Bye Bye !

69 則留言:

  1. 小姐咁重手買隻 car cam ^^ 有埋 GPS 添

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 ~ 絕對係不惜工本之旅呀 . ^^
      點解買呢部呢 ? 因為有 GPS 同埋速度顯示 ,
      可以証明我並非飛車狂 . haha ...
      最重要係連線後可以在 Google 地圖睇番行車路線 ,
      好過癮架 . Yeah !!

      刪除
    2. HP呢隻同t先生果隻差不多價?
      有GPS緊好D,post多D youtube。

      刪除
    3. t先生果隻幾多錢我就唔知 , 我呢款就買左 $1250.00
      post多D youtube , 盡量啦 . ^^

      刪除
    4. 你 set 720P 都夠睇, 16G 可以錄 6-7 粒鐘, 不過你咪要帶儲存裝置?

      刪除
    5. 買呢D都預左影靚小小 , 我諗住用 1080P ,
      帶兩張 32GB 咭 , 錄完就算 . ^^

      刪除
    6. 1080P同 720P 質數無乜分別, 1080P 仲可能會 lag. car cam set 720P 已足夠

      刪除
    7. 話雖如此 , 不過始終都係想試 1080P ,
      或者兩樣都試試 , 睇下邊樣好D啦 .

      刪除
    8. 通常carcam不停loop住錄,要記得自已cut電換卡,唔係就overwrite哂。

      刪除
    9. 無得過 Data, 最多影兩日 ^^

      刪除
    10. 咁勁..!! 我部車Cam用32G較720P才可錄五個鐘而已, 用1080P有個好處,就係應該所有電視都播到,我用720P直插入自己電視係播唔到的,起碼都要1080P先播到

      刪除
    11. 都係久唔久錄一段咋 , 唔會長錄 .

      刪除
    12. 我訂左果件係 finevu pro HD, 仲黎左兩份, 激死

      刪除
    13. finevu pro HD 唔好用咩?

      小姐,t先生有兩部車。

      刪除
    14. コーさん: 係又何以激死 ? ;-)

      刪除
    15. 我估:因為你部HP,同t先生finevu pro,差不多價,但係HP有GPS。

      刪除
    16. 上網落第一次order, 過左數但無記錄, 問過賣家話交易未完成, 再問銀行話有數hold左但未過賬, 佢又話如未過賬就十二日後就 release條數出黎, 我仲叫銀行取消埋張咭, 比過張新咭包無死錯人, 過左兩日再落相同order, 用另外一張咭找數, 呢次喺我個a/c有紀錄, 點知貨到就收左兩份, 兩張咭都過左數, 本來想寄番份比番賣家, 因為都要過兩舊水空郵咁就收留埋佢啦.
      個cam好平加埋 gps module好似約千三蚊, 免郵費由韓國寄黎, 反而個電話座要比十幾蚊郵費.

      刪除
    17. t : 原來如此 , 網購好似冇乜保障咁 . :(

      刪除
    18. 哦,通常外國買貨,我只夠胆用paypal,用咭直接做好少,因為好難追。

      刪除
    19. 呢隻缺點係無wifi, 無wifi即係唔可以 connect 去手提電話即時睇同調較角度, 呢個功能blackvue就得
      paypal有無叫你轉密碼?

      刪除
  2. 早排你比人洗版真係鄧你擔心,見到而家你乜事都無,舒服晒。
    祝你旅途愉快。
    得閒就睇下大家比你既回應啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝關心 , 其實都係慘勝 , 日後留言就多左關卡 ,
      新客可能掉頭就走 . >_< !!
      睇回應 ? 希望仲有人肯回應啦 . XD

      刪除
    2. 1733 兄, 開始尋找希特拉之旅 ^^ 有無鷹巢同狼宂?

      刪除
    3. 1733 : 希特拉之旅 , 勁喎 !!

      刪除
  3. 回覆
    1. 多謝晒 , 希望一切順利啦 . ^^

      刪除
  4. 等出發呢一刻係最興奮㗎哈哈,祝行程順利玩得開心D呢
    PS 幾時先到我出發呢.........

    回覆刪除
  5. 諗起出發都開心,我仲有排等,等你返嚟詳細報道,最緊要玩得開心d呀( ^ω^ )

    回覆刪除
  6. Man 姐:今日北海道氣溫如何?駛唔駛着厚衫?
    我6月2日出發,等埋我啊。

    回覆刪除
    回覆
    1. Sorry - 咁晏先回覆 , 唔係度度都有網上 . XD
      天氣OK , T恤加外套就夠 .
      早晚較谅 , 正午熱爆 .

      刪除
    2. 我明天出發,有乜野要注意? man 姐有冇被人捉快車?

      刪除
    3. 要注意既野就係好好咁享受行程啦 . haha ...

      刪除
  7. 又出門啦~ 返o黎未呀??玩得開心d

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello : cowcow 姐 , 係呀 , 又出門呀 .
      6月1日晚至返 . ^_^
      多謝晒 .

      刪除
    2. 6月1日返,我6月2日去和你接力。
      香港33度,熱到熔咗,你在北海道就涼快得多。

      刪除
    3. 呢邊咪又係 , 中午曬到爆 , 早晚就好小小 .

      刪除
  8. 小姐去到邊, 爽唔爽呀 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 直情爽到爆啦 . haha ...
      依家在 Tamamu , 房裡有 wifi .
      :)

      刪除
    2. 好似已去左一個星期

      刪除
    3. 今次有無蝦碌報告?

      刪除
    4. t : 係岈 , 今日第8日 , 玩埋富良野 , 明日美瑛 . Yeah !!

      刪除
    5. コーさん : 蝦碌就梗有啦 , 差在大定小 .
      返黎有排講 . haha ...

      刪除
  9. 妳就玩得開心喇...!! 今晚有端午金多寳喎...!! 有成五千幾萬..!! 中咗可以全日本每個角落慢慢遊都得呀..!! 要唔要幫妳買返張呀...??

    回覆刪除
    回覆
    1. 有開心有唔開心啦 . XD
      六合彩都代我買埋 ? 咁轉接 , 算啦 .
      呢D野係你就係你 , 始終都會等埋 . :P

      刪除
    2. 六合彩真係等埋妳返妳喎...!!

      刪除
    3. 咁就唔好客氣喇 . haha ...

      刪除
  10. 進入富良野, 小心揸車呀...!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 果度景點好近 , 唔需要太高速 .
      多謝關心 . ^o^

      刪除
  11. 依家在成田機場候機回港 , 大約23 : 30回到家裡 .

    回覆刪除
  12. 至於有冇俾人捉快車 ? 梗係有啦 .
    俾啊邊個批到正一正 . 激死 .
    自己小心D啦 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓,真係中招?邊個咁衰,批你被捉快相?XD

      刪除
    2. コーさん : 乜唔係你咩 ? 我以為係你添 . XD

      刪除
    3. 我咩?啲衰野唔好記喇。

      刪除
    4. 放心 , 冇事喎 . haha ...

      刪除
    5. 係唔係可以同去北海道自駕遊的同路人講句, 在北海道未被捉過揸快車的都唔算叫做去過北海道..!? 因為都成為了特色了..!!

      刪除
    6. 仁念貴公子 : 咁又唔可以咁講既 , 如果遇著個鴻運當頭 ,
      次次自駕超到爆都撞唔正警察 , 咁佢咪冇機會畢業 ? XD

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~