2014/05/21

小小一個動作 , 可以好影響人 , 請三思 .




Hello !


依家時間係 2014年5月21日凌晨2:24 . 

用了幾近三個小時 , 終於將餘毒驅除 . 見到自己個網誌俾條 "孽畜" 佔舍 ,

(近排睇得 "西遊記" 多 , 鍾意叫D衰人做 "孽畜") 

真係有講唔出既唔舒服 , 所以谷盡在出門前都要攪掂佢 , 

希望聽晚返到屋企開電腦 , 唔會再見到所有留言都係垃圾 ,

(如果出到 "顯示字詞驗證" 呢招都頂唔順既話 , 我決定投降 , 以後都唔會再寫網誌)

果D垃圾留言 , 遍佈我每篇旅遊網誌 , 足足幾佰篇 , 

所以在短短三個小時裡 , 我重溫番每篇舊旅遊網誌 , 都叫做有D得著 .

而在每篇剷走垃圾留言既同時 , 發現只要按一按滑鼠 , 

就可以攪到人雞毛鴨血 , 即係話你隨意Click一Click , 

人地要花好多時間執你留低既 "蘇州屎" , 真係罪無可恕 .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

唔 ~ 都夜喇 , 差唔多要訓覺 , 聽晚仲有一篇 "出發暫別篇" , 

寫完後日(星期四)就要晨早出發 .

Bye Bye !

30 則留言:

  1. "如果出到 "顯示字詞驗證" 呢招都頂唔順既話 , 我決定投降 , 以後都唔會再寫網誌"

    呢句說話小心,captcha都好易破,不過上篇所講,做賊嘅會捨難取易。

    不過剷留言可以好快,去dashboard, 留言>已發佈,tick了checkbox,batch delete。

    下次佢再來,應該十分鐘就剷哂。^_^

    回覆刪除
  2. 嗯,讚!保衛家園,同抗[孽畜],Yeah ^0^ 好好休息,準備出發

    回覆刪除
  3. 我都有收過,不過集中响某一篇blog,無你幾百個咁多,我都delete哂

    回覆刪除
    回覆
    1. 3J上次你收嘅係同一人。

      刪除
    2. 係呀,同一人,我都只係得幾個仲要係响同一篇blog,man wai慘D

      刪除
    3. コーさん : 如果 CAPTCHA 都被攻陷 , 咁寫落去都冇意思 .
      可能要轉做 "唯寫" 網誌 , 關閉回應功能 . >_< !!

      刪除
    4. 小肥 : D "孽畜" 妖力高強 , 稍為唔小心都中招 . haha ...

      刪除
    5. 3J 家庭 : 集中在一篇既話就好易打發 , 幾佰篇真係刪除都刪到手軟 .
      如果係閒日都好 , 撞正我出發在即 , 好多野攪嘛 ,
      唔除又唔快 , 頂硬上啦 .
      認住 wuyuqun wu 呢條衰神 . >_< !!

      刪除
    6. コーさん : 除了 3J家庭 之外 .
      你有冇見過 wuyuqun wu 呢條衰神在其他網誌作惡 ?

      刪除
    7. コーさん : 留言>已發佈,tick了checkbox,batch delete .
      下次佢再來,應該十分鐘就剷哂 . ^_^ !!
      (記低佢先 , 不過希望用唔著啦 . )

      刪除
    8. 就判條福街凌遲 :D

      刪除
    9. 你去條友仔個google plus profile睇,咪知囉,佢玩過好多單囉。

      刪除
    10. t & コーさん : 除了凌遲之外 , 仲要杯葛佢推介果D波鞋 ,
      鬼叫佢遇人不熟 . >_< !!

      刪除
  4. 唔好理咁多,玩得開心啲 :)
    我就慘啲黎台北三日,日日都落大雨。

    回覆刪除
    回覆
    1. 大小姐又係咁早返酒店巡blog。XD

      刪除
    2. Nerissa : 只要離開左 "香港" , 就乜野都唔會諗 ,
      呢樣野 ~ 自己識得調節 .

      刪除
    3. Nerissa : 日日落雨 , 好冇癮既呢 . >_< !!

      刪除
    4. 小姐, 幾點出發?

      刪除
    5. 好彩早啲返酒店咋,台北捷運斬人呀,就喺我住既下一個站咋。

      刪除
    6. 大小姐我剛喺新聞睇到, 兩岸都刀光劍影 @@

      刪除
    7. 大小姐,咁咪早啲返酒店休息,睇書。

      刪除
    8. t : 其實我都未有留意時間 , 淨係知道要晨早起身出機場 ,
      年年如是 . ^^

      刪除
    9. Nerissa : Wow ~ 斬人咁激 ,
      莫非係 "新疆" 果邊斬到過 "台灣" ??

      刪除
    10. t : 新聞都有播 ? 咁就要留意喇 . =_= !!

      刪除
  5. 有人攪事咁衰吾好影響出發心情丫

    回覆刪除
  6. 今日北海道好好天氣喎..!! 相信今日必定玩得好開心了..!! 而香港就落緊雨..!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔係度度都好天氣 , 有局部地區性落雨 .
      不過都好好玩 .^_^

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~