2014/05/20

wuyuqun wu ~ 行開啦




Hello !


本篇網誌內容涉及不雅用語 , 敬請家長留意 .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

未開始之前 , 請容許我講句 : wuyuqun wu 正式仆街冚家剷黎架 .

尋晚打開網誌睇 , 個網誌俾人騎劫左 , 有成一佰幾十個垃圾留言 , 

全部都係 wuyuqun wu 呢條死剷 , 花左我個幾鐘頭 , 

先至全部剷除 , 今日一開網誌 , 更加有四佰幾個 , 

尋晚我已經將保安級別升級上 (擁有Google帳戶的使用者) .

之前係 (任何人 - 包括匿名使用者) . 難道要升到 (顯示字詞驗證) ? 

咁樣即係攬炒唶 , 非不得已我都唔想用呢招 .  >_< !!

 (  P.S. : 冇辦法 , 最終都係要用呢招 .  )

雖然我既網誌寫住 : 如果時間許可 , 請留番個言丫

不過D植入式廣告 , 就唔係咁歡迎喇 .

尋晚既感覺就好似間屋俾人淋紅油 , 今日既感覺就好似俾人老強 ,

真係唔得佢死 . 仲要撞到正我出發在即 , 本來仲有好幾篇網誌寫 , 

依家乜野心情都冇 , 仲要搵時間清楚門戶 , 唉 ...

其實呢度既瀏覽次數只係得四萬幾 , 人氣過我既大有人在 ,

何必偏偏選中我呢 ? 莫非我上世殺左佢全家 , 

今世有仇報仇 ? 認真黑仔 .  =_= !!

引用 "曾俊華" 既金句 : 行開啦 .

Bye Bye !

32 則留言:

  1. 都係冇辦法 , 唯有出 "顯示字詞驗證" 呢招 . >_< !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家時間係 2014年5月21日凌晨2:08 , 用了兩個多小時 ,
      終於將餘毒驅除 , 見到自己個網誌俾條 "孽畜" 佔舍 ,
      真係有講唔出既唔舒服 , 所以谷盡在出門前都要攪掂佢 ,
      希望聽晚返到屋企開電腦 , 唔會再見到所有留言都係垃圾 ,

      刪除
  2. 果條PK, 福建話叫更呢啦, 叫 google 做佢啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦 , 正衰人黎架 , 攪到人地鬼咁麻煩 .
      就算叫 Google 做佢都冇用 , 轉個頭佢開個新 Blog ,
      咪又可以再害人 , 網上就係有呢D咁既賤人 .

      刪除
    2. 佢係robot,block唔到架。你開captcha頂住先啦。

      刪除
    3. コーさん : 唔知 顯示字詞驗證 呢招頂唔頂得順佢既攻勢呢 ?

      刪除
    4. 佢地用scapebox,頂到架。

      刪除
    5. 有無睇廣告?做賊嘅緊係「捨難取易」。

      刪除
    6. 咁都好D , 我唔想聽日又見到呢味野 .
      今晚就算通頂 , 我都要剷晒佢 , 我唔想帶住呢D去旅行 ,
      個網誌污糟辣撻 , 旅遊都唔開心 .

      刪除
  3. 回覆
    1. 乜野係 captcha ? 唔係好識 .

      刪除
    2. captcha=顯示字詞驗證

      刪除
    3. CAPTCHA = Completely Automated Public Turing test to tell Computers and Humans Apart

      XD

      刪除
    4. Wow~我公事上都成日要入CAPTCHA,但係一直都唔知佢係乜。聽IT同事講過話CAPTCHA 唔可以用程式copy,可以防止濫發~

      刪除
    5. 不過世界有de-captcha軟件,可以解碼。

      刪除
    6. 道高一尺, 魔高一丈 :-|

      刪除
    7. Maggie, Kaykie : 連 CAPTCHA 都破解得到 , 真係佢玩埋我果份喇 .
      所謂 : 奸徒披靡 , 鬼神避忌 , 凜然肝膽照 , 俠客重仁義 ...

      刪除
    8. コーさん : 最好唔好撞正 de-captcha軟件 ,
      否則真係要做決定 , 留低定放棄 ??

      刪除
    9. 放心,de-captcha一般要逐個captcha俾錢,佢地唔會咁樣燒銀紙。

      刪除
    10. コーさん : 有你呢句都定D . haha ...

      刪除
  4. 我今朝開email都赫左一跳,全部都你你呢度d垃圾留言⊙_⊙。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度既垃圾留言都會影響埋你 ?
      D人真係衰到貼地 . >_< !!

      刪除
  5. 因為我習慣留言會click埋通知我,咁之後所有係果篇既留言同回應我都會收到email

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦 ~ 原來如此 , 總之就俾佢攪到雞毛鴨血啦 . >_< !!

      刪除
  6. 所謂垃圾留言其實有概留左D 咩野言? 粗口? 廣告?

    回覆刪除
    回覆
    1. 果D係植入式廣告 , 係幫波鞋賣既廣告 , 非常之討厭 . >_< !!

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~