2015/02/19

羊年歡樂 , 歡樂羊年




Hello !


今日大年初一 , 正式係由朝忙到晚 .  ^_^ !!

作為晚輩既我 , 晨咁早就要四出拜年 , 一直磨到依家先至叫做喘定 .

食完晚飯既節目就係安坐家中睇花車巡遊 , 可謂年年如是 .

寫埋呢篇網誌之後 , 跟手仲要上各界Blog友度拜年 .

首先祝各位龍馬精神 , 如意吉祥 , 花開富貴 , 讀書既就學業進步 , 

做生意或者打工既就今年搵多D , 最緊要就開開心心 , 萬事勝意 .

最後係拎D野出黎招呼大家 , 小小意思 , 唔成敬意 .


拆喇喂 ~ 先食為敬 . haha ...

夠唔夠呀 ? 唔夠仲有 金莎 & 藍罐 , 招呼唔到 .  ^^


仲有野飲招呼大家 , 啱啱買都未雪凍 , 雪櫃有啤酒 , OK嘛 ?


夠鐘睇花車 , 係咁先 .

Bye Bye !

12 則留言:

  1. 小姐, 魚翅鮑魚不可少 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁辣 ? 想食左人隻車咩 . haha ...
      恭喜發財 , 新年快樂 , 飲多杯啦 . ^^

      刪除
  2. 羊年行好運 , 新春大吉

    回覆刪除
    回覆
    1. 幸旅日 : 好似改左名喎 ? 之前叫 : 電占與豆豆 , 點都好 ~ 總之好耐冇見 .
      祝你身體健康 , 萬事勝意 , 如意吉祥 . ^^

      刪除
  3. 恭喜發財丫~~祝你年年年年年都咁靚女, 旅行次次順順利利.
    上年雖然小左留言, 不過我定期都有來睇下有咩新野丫~~~~YEAH~~~
    我都食番件先, 順手飲包野~~多謝哂啦~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 小頭兄 : 靚女 ~ 啱聽 . haha ...
      多謝你既支持 , 祝你龍馬精神 , 身體健康 , 今年搵多D , 聽講就黎出發日本喎 . ^^

      刪除
  4. 年年新年都忙過返工,我鐘意復活節多過新年,都差唔多咁多日之嘛!但舒服好多。
    喺到再一次祝你羊年快樂,心想事成呀,身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 論舒服就梗係復活節啦 , 新年就比較熱鬧囉 , 睇你鍾意開邊瓣啦 . ^^
      多謝你既祝福 , 心想事成 ~ 都好喎 , 就黎有六合彩金多寶 . haha ...

      刪除
    2. Shirley,我都係咁話。嘻嘻,唔洗派利士嘛。

      刪除
    3. 1733 : 我年年都只係收利是 , 冇諗過呢個問題添 . XD

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~