2016/02/28

2016北海道雪駕遊 再一次回港報平安篇




Hello !


經過大阪30小時旅程 , 終於在下午回到香港 , 

順利地將G10帶回家 , 依家先抖番陣 , 等今晚再黎過詳細匯報 .

老老實實 , 咁樣既風塵樸樸式日本遊 .

(星期五晚20:45機 ~~~ 星期日早上0825回港)

除左中間自由活動時間 , 都咪話唔辛苦 , 不過都值得既 , 

唔係人人都有第二次機會 .  ^_^ !!

好喇 ~ 依家食個飯 , 沖個涼 , 睇番尋晚車仔場錄影 .

今晚見 , 約定你架喇 . 

Bye Bye !





8 則留言:

  1. 你去3日兩夜,我又係,同樣係日本

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦 ~ 你又係 ? 我就話焗住唶 , 點解唔玩耐D ?
      唔通依家興3日兩夜 ? ^_^ !!

      刪除
    2. 每星期玩3日兩夜渡週末,乜咁有米

      刪除
    3. 除非坐私人飛機 , 否則淨係機程都夠哽 . >__< !!

      刪除
  2. 都唔係有米先去得3日2日,旅行依家嘢豐險由人,平有平去,貴有貴去,長有長去,短有短去啫,我早去晚返,有兩整天時間,想知詳情,請留意我個blog

    回覆刪除
    回覆
    1. 有兩個整天還可以 , 我得一個整天所以覺得唔化算 .
      不過我主旨係領取相機 , 冇乜旅遊Feel .

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~