2016/11/21

完成多一小步




Hello !


又到星期一 , 行程方面 , 今周又攪掂多小小野 ...

未開始之前 , 先叉開一陣 , 上篇再上篇咪講 福岡 地陷既 .


經過一星期搶修 , 經已回復原貌 , 效率真係高到冇朋友 . 

香港曾幾何時都係以效率高見稱 , 不過今時今日就 ... 

好話唔好聽 , 若然呢單野在香港發生 , 過多一頭半個月都未必攪得佢掂 , 

班友淨係識得爭拗 , 邊係做野丫 , 可能依家仲講緊邊個要負責任 .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

好 ~ 閒話就講完 , 輪到講行程一事 , 早排有Blog友問 , 

Book左酒店未 , 唔驚Book唔到咩 ? 其實都驚架 , 話晒都叫做農曆年 , 

各方面都比較緊張 , 有買就要襯手 , 之但係每日時間有限 , 

做唔到幾多野 , 所以決定先度行程路線 , 預算在邊度落腳就先搵酒店 , 

經過一番搜尋 , 總算解決左 北海道 呢Part , 景點日後再慢慢搵 .

之前唔知有冇講過 , 預算在 北海道 住3晚 , 跟住落 大阪 果頭 .

依家就介紹三間入圍酒店 , 大家不妨參詳一下丫 .

首先係第一晚 , 酒店叫做 : ホテル神居岩


跟住第二晚 : 枝幸温泉 ホテル ニュー幸林


最後係第三晚 : 温根湯温泉 大江本家


攪掂完 北海道 行程 , 之後就落 大阪 , 果度著手緊 , 

有進一步消息再通知大家 , 今晚講住咁多先 .

Bye Bye !



2 則留言:

  1. 我我BOOK 哂酒店了 不過就無塞行程 , 同事話札幌既湯咖呢好好食 我都會去試下

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁快就Book晒 , 勁喎 ~ 我仍然在努力中 , 唔講唔知 , 原來搵酒店都好考功夫 ,
      總之就花多眼亂 , 對我呢類選擇困難症就最要命 . haha ...
      至於 札幌湯咖喱 ? 我就未試過 , 不如你試左話我知乜野味道 . ^^
      踏入12月 , 你 ~ 我 & Shirley姐 都就黎生日 , 先黎個預祝生日快樂先 .

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~