2018/04/11

2018四國9天自駕遊D1-16完 室戸岬最御崎寺へんろセンター 房間&晚餐篇




Hello !


上回講到在 室戶岬山頂展望台 停車場玩貓 , 

玩到依依不捨之下離開 , 往下面旅館Check in .

攪掂晒簡單既入住手續就上房 , 介紹完房間後就去食飯 .

今晚旅館平平地 , 房間都冇乜突破 , 正式係一眼睇晒 , 

順便講埋 , 一泊二食連啤酒 , 7500Yen .

首先介紹大床一張 .


牆邊係掛衫架 , 窗外街景欠奉 , 呢樣聽朝先介紹 .


水煲 & 茶杯 .


電話 & 電視 , 仲有檯燈 .


鎖匙一條 , 305號房 .


車匙一條 , 依家D車轉晒Keyless , 好耐冇見過真車匙咯 .


鎖車果陣按車門粒掣 , 完全唔駛拎車匙出黎 .


簡簡單單就介紹完 , 洗手間在房外 , 食完飯再介紹過 .


落到下面 , 飯菜已經準備好 , 加多幾味就食得 , 

午餐淨係食左件三文治 , 家陣鬼死咁肚餓 .


呢間旅館叫做 : 室戶山明星院 最御崎寺 .


白飯一大兜 , 勁呀 ! 


雜菜窩一個 , 有魚有肉 , 簡單得黎好味 .


拉麵一碗 , 都係倒埋落個窩裡面好食D .


醬油魚 .


蝦 & 炸物 .


刺身幾片 .


咁高興 , 梗係要啤啤佢啦 . 

另外一點鐘方向果度有部電視 , 可以邊睇邊食 , 果陣做緊新聞 , 

講北海道地區落大雪 , D雪大到呢 , 好彩冇去咋 , 

否則要捱 "明日之後" 式既大雪 , 去到都冇意思 .


攪掂 ~ 終於都清晒 , 識得我既人都知 , 

我份人一向有衣食 , 除非勁難食 , 否則正常既情況下 , 都會碟碟同佢清晒 , 

浪費率小於5% , 所以果餐都幾飽下 .  ^^


食完返上房 , 介紹埋個洗手間 .

呢間係一個套房 , 即係三間房共用一個洗手間 , 不過全程都冇見過其他人出現 , 

好有可能淨係我住果間房出租 , 所以即係我一個人用晒 .


房間內 土足禁止 , 對面放鞋架 , 換拖鞋入房 .


男女廁 .


洗手盆 & 鏡 .


浴缸 .


日式坐浴花灑 .


睇多陣電視之後 , 諗住落去浸溫泉 , 點知收左檔 , 

呢度係寺院地帶 , 基本上D人都好早瞓 , 所以大堂都熄晒燈 . 

算啦 ~ 反正今日磨足全日 , 我都有D攰 , 正所謂入鄉隨俗 , 

我都早D瞓 , 沖完個涼再睇多陣電視就瞓覺 .

Bye Bye !

第1日完



沒有留言:

發佈留言

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~