2011/07/11

2011北海道10天雪地自駕遊(修訂版)D3-9マリーンアイランド岡島篇




Hello !


上回講到離開 "千疊岩" 之後 , 

繼續向 "紋別" 進發 , 中途經過一間叫做 ニュー幸林 既酒店 , 

呢間酒店都入過候選名單 , 不過最終都落選 , 

皆因今晚會在 "紋別" 落腳 , 有機會先幫襯佢啦 .


下一個景點就係 "三笠山展望閣" .


應該係佢 .


點知又封路 , 今次已經係第三鋪遇上 , 激氣 .


咁深既雪 , 絕對冇可能硬闖上去 .


一場黎到 , 點都要影番張相既 .


之後無奈地掉頭 .


再沿住海邊落去 , 經過 "道の駅" , 仲以為係隻船添 .


"殘殘地" 既地圖 .  ^^


影埋個船尾 .


船頭印住 "道の駅" 標誌 .


呢個 "道の駅" 叫做 : マリーンアイランド岡島 ,

仲係在 "枝幸町" 範圍裡面 .


道の駅  マリーンアイランド岡島 .


裡面又係商店及洗手間 , 不過整到成隻船咁 , 

果然有諗頭 , 我鍾意 .


蓋章處 .


RAV4 同 bB 相比 , 果然係高 & 闊 .


連車轆都闊D , 夠晒穩定 .

  
離開後好快就進入 "雄武町" 範圍 .


落車影相咯 .


好一個海邊地方 .


藍天白雲 , 不過暗D .


好多船隻停泊度 .


Bye Bye !

11 則留言:

  1. 是不是用雪軚? 行雪地不用加鐵鍊??

    回覆刪除
    回覆
    1. 冬季出門 , Book車時一定要雪軚 , 至於鐵鍊 , 唔駛掛 ?
      通常都唔會去到勁深雪既地方 . 淨係雪軚都夠殺 .

      刪除
    2. 係呀,通常去到滑雪場附近,有好多路邊位俾人加錬。
      如果普通地方行錬,我諗塊地唔先要。
      t先生請指正。:))

      Mandy小姐人在関西,都有時間入來留言。

      刪除
    3. 俾條鐵鍊我都唔識得加上去 . @_@ !!

      刪除
    4. コーさん , 抽到時間我都會上上網 :p

      刪除
    5. 實在太過賞面 . ^^

      刪除
  2. Koosan, 係唔係所指脫着場?... 你唔講我仲以為比人停車除衫着衫地方添:)
    小姐, 台灣人有段上錬喺 youtube, 好似坦克車上履帶咁款.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔記得個名lu. 淨係記得路邊有幾十個車位,有個軚標誌,段估都唔會諗住幾十人係度爆軚掛。

      刪除
    2. 鐵鍊加車軑標誌路牌 , 我在 "道東" 都見過 .

      刪除
    3. 片中小姐都裝到 
      http://www.youtube.com/watch?v=YSwY2ZIz8mc

      刪除
    4. 睇完段片 , 果然夠專業 , 我都有把握裝得到 . Yeah ~

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~