2011/12/09

2011北海道10天雪地自駕遊(修訂版)D10-2JR往機場篇




Hello !


上回講到 Check out 之後 , 向 "札幌駅" 果邊行 .

クロスホテル 對面就係 ホテル法華クラブ札幌 , 

呢間酒店都好有人氣架 .


點解今次唔坐巴士呢 ? 哦 ~ 想轉一轉囉 .


23-2-4  札幌往機場1040Yen .


買完飛 , 襯仲有時間剩 , 四圍參觀 .


最後一擊 , 蓋番個章留念 .


隔離有兩個大公仔 .


我諗應該同棒球有關 .


每小時有四班車往機場 .


A.M.10:40 新千歲空港 , 6號月台上車 .


一齊入閘咯 .


好彩有位坐 , 否則呢半粒鐘都好惡哽 .

(睇睇位大叔既口面就知)  >_< !!


話咁快就到 , D人走晒 , 落車喇喂 .


Wow ! 人頭湧湧 .


呢類攤檔既便當 , 我最鍾意幫襯 , 可惜今次冇機會 .


上去上層 Check in .


好多野賣呀 .


呢度上次介紹過 , 大家仲熟過我 .


都係咁咦行一陣啦 .


攪掂晒就入閘 , 內陸機往 "成田" .


ANA 我諗係呢部機掛 ?


夠鐘上機 .


咁又唔駛咁急 , 我永遠都唔會係最早 , 亦唔容許自己最後 .


Bye Bye !

沒有留言:

發佈留言

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~