2012/08/14

2012北海道10天霧地自駕遊(修訂版)D4-9尾岱沼篇




Hello !


上回講到攪掂晒 "野付半島" , 呢篇繼續 .

由於 "野付半島" 係一個類似 "龍蝦灣" 既砂嘴 ,

所以出入都係一條大直路 , 仲要係四野無車果隻 ,

(之前唔知有冇講過) 雖然租車果陣佢經常講唔好超速 ,

不過曾經試過 "北海道自駕遊" 既Blog友都應該知道 ,

若然照足佢所講 , 普通路面行50km既話 , 個人真係會癲 .

所以呢一段大直路 , 我唔睇個咪錶板 , 

只憑感覺去決定速度黎行 , 差唔多到訂先至望咪錶 , 

一望之下 , 原來已經110km左右 ,

真係當正佢高速公路咁黎行 , 所以好快就離開左佢既地段 ,

下一站就係 : 海から野付をご案内 . 別海町の観光船 .


其實只係參觀佢既 "觀光案內" & "售票處" .

皆因咁既天氣 , 即使上到船都冇意思 .


4月25日 , 水曜日 .


係咁咦影幾張相就離開 , 然後去附近既 :

野付湯元 うたせ屋 .


黎呢度都係經過性質 , 咁點解要參觀呢 ?

皆因當日曾經諗過住呢間旅館 , 所以想黎個實地考察 .


行前小小 , 仲有另一間 "楠旅館" .


之後諗住去 "尾岱沼" , 不過GPS帶左我去一個碼頭 .

完全唔係我心中所想 ?


果陣落緊雨 , 都唔想落車 , 求其兜個圈算數 .


P.M.12:40 午餐到 , "日本" 便利店有度好 ,

就係門口可以擺車 , 一剷入去就可以買野 .

紅色盒果盒係 "咖哩炸雞" , 唔好睇小佢呀 , 幾好味架 .


食完即刻出發 , 呢度又係 "道之駅" , 又係旅遊景點 .

"道之駅" 就叫做 "おだいとう" .

景點就叫做 "別海北方展望塔" .


~ 津波避難場所 ~

未發生海嘯前 , 見到呢D牌 , 只會諗 : 駛唔駛咁緊張呀 ?

不過見識過果次之後 , 見到佢都有D驚 , 

打後既行程都會見到好多類似既牌 .


笑顏 ... 豊 ... 實感 ... (有冇人可以解畫) ?


先去洗手間 .


別海北方展望塔 , 入去之前解決埋出面D像先 .


四島への道   叫び


呼乜野呢 ? 睇怕都係叫 "還我四島" 之類咁啦 . 


有註解 , 不過睇唔明 ?


影後 .


制作者 : 西村  忠


仲有支好似 "音差" 既物體 . (請打橫睇)


Bye Bye !

2 則留言:

  1. 呢次喺野付就係住野付湯元 うたせ屋, 家庭式經管, 果日相信只有我幫襯, 老板娘很好人, 走果時佢都擔心我去不到川湯, 叫我如果去唔到就可以番黎逗留

    回覆刪除
    回覆
    1. 家庭式經管 ? 係咪即係民宿 ? 如果係民宿 , D老板好有人情味架 ,
      當日我在 奧尻島 想租車 , 都係多得佢地幫手至成事 . ^^

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~