2013/12/26

生日快樂2013




Hello !


今日係12月26日 Boxing Day , 

亦係我既生日正日 , 而今次亦係搬遷黎 Google Blogger

第一次生日 , 所以嚮度攪番個簡單而隆重既生日會 .

首先黎蛋糕一個 . Yeah !


再黎蛋糕幾件 .


唔夠喉既話 , 再黎多幾件 . 


生日願望當然都係果幾味 , 不外乎係身體健康 , 

發個新年財 , 去多幾趟 "日本" 咁啦 , 

其實最重要都係開開心心 , 事事如意就OK .

好 ~ 可以開餐 , 小小意思 , 唔成敬意 , 食大佢啦 .

Bye Bye !

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

P.S. : 頭先上 Yahoo Blog 果度睇下點 , 

上到去已經關門大吉 , 唯有祝佢一路好走啦 .  ^_^ !!

45 則留言:

  1. 生日快樂!!!
    我要食蛋糕 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝 , 多謝 !!
      唔好客氣 , 隨便食 . XD

      刪除
    2. 嘻嘻,24號都食咗嗰件栗子蛋糕啫。好味!:D

      刪除
    3. 栗子我麻麻地鍾意 , 我比較鍾意傳統式雜果忌廉蛋糕 . ^^

      刪除
    4. 長方形果盒係邊樹買,幾特別喎。

      刪除
    5. 其實D蛋糕唔係我買 , 係屋企人包辦 ,
      睇個紙盒寫住 "太子餅店" .
      對我黎講比較陌生 , 多數都幫襯地鐵沿線果間 .

      刪除
    6. Yeah, 揾到:http://www.princebakery.com.hk/assorted-cake_120905.html

      刪除
    7. 咦 ~ 有網頁喎 , 唔講都唔知添 .

      刪除
    8. http://www.youtube.com/watch?v=MGoJc-_N2_I

      刪除
    9. 雖然係生日歌 , 不過充滿拜年Feel ,
      我鍾意 , 多謝晒 . ^_^ !!

      刪除
  2. 生日快樂!

    我尋日整咗蛋糕,早知留返件俾你。XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝晒 . ^_^ !!
      自己整蛋糕 , 咁勁 ? 果然博學多才 , 佩服 !

      刪除
    2. コーさん,不如你擺埋你識整既食譜上blog :)

      刪除
    3. 大小姐,果D蛋糕係網上揾,擺出來俾人笑架。XD

      刪除
    4. 唔緊要啦 , 學到老 , 做到老唶 . ^^

      刪除
    5. 哈,小姐,我其實大你幾年咋喎。

      刪除
    6. 實不相瞞 , 今年剛剛30歲 , 踏入中女行列 . >_< !!
      見你識咁多野 , 仲以為你有番相當年紀添 , 真係失覺晒 .

      刪除
    7. 我見小姐有經濟能力自己住(好似),又單拖去自駕,又身居要職(無假放),應該都三十頭。XD

      我都係三字,相差未到十年。:))

      刪除
    8. 其實係兩個人一齊住 , 係屋企人咋 .
      至於身居就唔係要職 , 有假放架 , 不過2-5月唶 .

      刪除
    9. 好坦白喎,好少女仔會咁坦白,俾個 like 你,而家時代唔同,三十至係開始架。

      刪除
    10. 如果係長期讀者 , 估都估得到 , 冇得扮細 . XD
      我都係咁話 , 30先至係開始 , 唔似得以前 "沈殿霞" 果首 : 女人三十 . 
      女人三十 , 嘗過世上哭與笑 , 熱愛歡笑又經過 ,
      痛楚傷心也不少 , 受過苦享過美妙 ...
      女人三十 明白了世上哭與笑
      甚麼算是真愛 甚麼叫做悲哀 了解此中嘅奧妙

      刪除
    11. 唔係化?1979年作品,我都未聽過。

      http://www.youtube.com/watch?v=PFX93sbaKP8

      刪除
    12. 冇辦法啦 , 屋企人鍾意聽舊歌 , 果D大內群英 ,
      天蠶變 , 大地恩情之類 , 我都好熟 . ^^

      刪除
    13. 關正傑D歌好聽. 送多首另類聖誕歌比你已前細個差唔多聖誕電視就播 ^^
      http://www.youtube.com/watch?v=92h9cbAjAzg

      刪除
    14. 關正傑果首 "殘夢" 好正架 , 尤其讀白果段 .
      至於果首另類聖誕歌 , 令我諗起 "可口可樂" .
      多謝晒 !! ^^

      刪除
    15. t先生,我以為你講霑叔首聖誕歌添。

      刪除
    16. 霑叔 ? 呢首就未聽過咯 .

      刪除
    17. http://www.youtube.com/watch?v=HVp3Ev5YDLs
      好似廿年前聖誕就會播。

      刪除
    18. 呢個版本好小聽 , 多數都係聽 "慈祥鵬過聖誕" . ^^
      http://www.youtube.com/watch?v=b87XLKrKCqI

      刪除
  3. 生日快樂丫,不經不覺又到生日,祝你搵多D,去多幾次日本呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你 , 小頭兄 , 你都參加過我好多屆生日會 .
      多謝支持 !!

      刪除
    2. 哈哈是丫應該三年左右,個陣你15,而家岩岩18

      刪除
    3. 18歲 ? 正呀 , 呢份禮物我鍾意 . haha ...

      刪除
  4. 生日快樂!!!

    今朝一早入YB仲睇到,心諗乜唔係26號close咩,宜家真係執咗LU...

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝晒 , 招呼唔到 !
      係呀 , 上到去都收左檔 , 係都玩埋26號啦 , 咁孤寒架 . XD

      刪除
  5. 小姐送左首歌比你 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 收到啦 , 多謝晒 , 請你食件生日蛋糕 . ^^

      刪除
    2. 可唔可以淨要芒果同士多啤梨餅底留番比你呀 :D

      刪除
    3. 冇得咁樣食 , 一定要哽晒成件 . haha ...

      刪除
  6. haha...遲咗2日添...補祝你生日快樂...:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔遲唔遲 , 所謂有心唔怕遲 , 十月都係拜年時 . haha ...
      多謝晒 !

      刪除
  7. 遲來的祝福,生日快樂。
    其實在24日都仲記得既,諗住26日正日先來祝賀,點知..............

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇乜所謂啦 , 有心唔怕遲嘛 . ^^
      多謝晒 !

      刪除
  8. 回覆
    1. 多謝晒 , 飲多杯 , 招呼唔到 . ^^

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~