2011/11/19

2011北海道10天雪地自駕遊(修訂版)D8-12完(十勝第一ホテル房間篇)




Hello !


上回講到返番酒店之後即刻落去浸溫泉 . 

攪掂之後未休息得住 , 影埋間房D擺設先 . 之前唔知有冇講過 , 

今次全程酒店裡 , 我最滿意就係呢間 "十勝第一" 酒店 .

第二位先係 "知床" 果間 , 既然咁鍾意 , 呢篇一於詳細咁介紹佢 .

今晚住 "豆陽亭" 411號房 .


入房轉身 , 右邊洗手盆 & 浴缸 , 左手邊馬桶 .


馬桶一個 , 方便完要過對面洗手 , 怪怪地 .  =_= !!


對面係洗手盆 , 浴缸 .


出面有電水煲 & 杯 .


床邊有個窗望入浴缸 , 咁都得 ?


出番大廳影 , 呢度先係戲肉 , 大LCD TV .


隔離有部小型 Hi-Fi , 真係絕呀 .

左邊兩隻CD係酒店提供 , 要黎俾人鬆馳神經 ,

右邊果隻係自己帶黎 , "王傑" 好好聽架 .


一開電視 , 當日好似播放 "亞洲盃" 日本 vs 南韓 .


開波喇 .


Yeah !


兩張床 , 今次揀近窗果張 .


因為對正部電視 .


呢味 "日式" 坐位 , 如果屋企都係咁就正咯 .


罐 "可樂" 飲完 , 正到爆 .  ^^


直望出去個景係 "大橋" .


露台一個 , 嚮度攤抖休息 , 冇得彈 , 不過好凍 .


大橋一條 , 今次夜景影得麻麻地 .


呢張仲勁 , 好似行雷閃電咁 . haha ...


呢度真係好正 , Yeah !


從浴室裡影出去 .


最後一擊 , 浴缸 , 係木定係膠造既呢 ? 唔記得 "鍊" 佢添 . XD


Bye Bye !

第八日完 .

12 則留言:

  1. 上年都係住呢處, 不過係瞓地,溫泉水質好滑. 唔係你咁詳細介紹,我都忘記佢地D房分兩翼

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度的確係好正 , 我好滿意 ! ^_^ !!

      刪除
    2. 呢間即是3J今天所說「三余庵」對面?

      刪除
    3. 冇錯 , 正係3J介紹既 "三余庵" 隔離 , 睇過佢介紹 "三余庵" .
      果然一山還有一山高 , 呢間 "十勝第一" 已經唔錯 ,
      果度更加係超正 . 勁 !!

      刪除
    4. 係啦 , 絕非我輩所能承擔 . >_< !!
      我寧願將D資源投放在拉麵裡面 . ^_^ !!

      刪除
  2. 仲記得睇到大天鵝同丹頂鶴飛過:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去果陣冇天鵝既 ? 唔通過了季節 ?

      刪除
    2. 冬季就一定有大天鵝由蘇聯飛黎, 上次都係日落至見到一家四口飛番橋果邊休息, 反而 check out 果日早上落大雪, 望住個窗等無咁大雪至走, 咁就見到丹頂鶴兩隻飛過

      刪除
    3. 日落先見到 ? 唔通有時間限制 , 我去果陣唔見 ,
      仲以為佢地移晒民 , 唔黎呢度添 . ^^

      刪除
    4. 給你一個觀鳥 tips, 想觀鳥早佳時間係剛天光或黃昏 :) 早上覓食, 黃昏回家休息

      刪除
    5. 哦 ~ 明白了 , 不過觀鳥唔係我杯茶 , 我份人都冇乜耐性 . XD

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~