2012/10/13

2012北海道10天霧地自駕遊(修訂版)D5-17完(Pension Porch篇)




Hello !


上回講到好彩部相機冇事 , 呢篇繼續 .

上車即刻往民宿 , 叫做 : Pension Porch ペンション ポーチ, 

Check in 後拎整野上房 , 休息一陣就落去食晚餐 , 

襯呢段時間介紹房間 , 一齊參觀啦 , 呢間係6號房 . 

呢度都幾特別 , 全屋以木製成 . 


兩張床 , 我揀左邊果張 .


間房冇電視機 & 洗手間 , 要出大廳度睇電視 .

冇洗手間既情況 , 上次在 "光林莊" 領教過 ,

不過連電視都冇 , 今次都係首次試 , 感覺都幾悶 .


房間在二樓 , 側邊有個逃生門 , 有冇樓梯架 ?


四個角落影齊晒 .


輪到天花板 .


屋頂係三角型 , 天花板自然係向斜上 .


依然係大霧到得人驚 .


Youtube 短片度睇 , 好天時可以望到海景 , 依家就 ...


咦 , 裝修緊喎 , 唔通想開分店 ?


大約P.M.7:00 落去食飯 , 

果餐可能太肚餓兼俾部相機攪到我驚魂未定 ,

居然唔記得影相 , 記憶中呢一餐係唔錯既西餐 , 

只有飽過頭 , 點都唔會唔夠食 , 仲記得有叫啤酒 . 

同埋間民宿可能得我一個客 , 所以食飯時同老闆一齊 , 

大家都唔想你眼望我眼 , 所以乜鬼都講得一餐 , 

只可惜我既日文 , 連有限公司都講唔上 , 

結果要搭埋英文加漢字(用手寫)先至可以溝通得到 , 

我教左佢講佢個名既 "廣東話" 發音 . (相信佢轉頭都唔記得)

而佢教我霧既 "日文" 發音 , 如果心水清 , 

搵番 "霧多布岬" 個招牌 , 開頭果兩個字 , 就係 きり ,

(呢兩個字攪到我今次行程雞毛鴨血 , 呢世都記得佢)

食完飯之後 , 再睇幻燈片 , 講解冇霧既情況 , 呢度會係點 .

睇完之後返房 , 係咁咦梳洗一番就休息 .

順帶一提 , 好彩下午果陣浸左溫泉 , 呢度得個浴缸Size既水池 , 

邊度會有心機浸丫 , 真係多謝夾盛惠 . haha ...

Bye Bye !

第五日完 .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

同場加映 . 

第六日 A.M.7:30 食早餐 , 呢度係受付櫃檯 .


大廳另一角落 .


飲杯水先 .


樓底幾高喎 , 仲有小小天然光 .


老闆話6月尾 - 7月頭比較適合 , 

而每年4月尾開始 ,  外面就好似而家咁 , 話晒都係濕原 .


呢個大廳 , 十零個人一齊食都夠位 .


今次得我一個人慢慢食 , 唔好客氣 , 起筷啦 .


早餐後 , 咖啡一杯 , 飲完咯 .  ^^


水吧 , 裡面係廚房 .


下面有D書 , 可能係呢度既畫冊 ?


房租 8400 + 啤酒 500 

另外 5% 消費稅 = 9345Yen

一陣第一個景點就係去番 "霧多布濕原中心" 度報仇 .

再一次 Bye Bye !

沒有留言:

發佈留言

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~