2013/06/06

2013北海道&青森12天自駕遊(修訂版)D7-8空穴來風館篇




Hello !


上回講到參觀完 "熊牧場" , 呢篇繼續 .

當時已經係下午一時 , 又到午餐既時候 , 今次既午餐 , 

並冇早日既 "海膽丼" 咁激 , 不過都幾豐富架 , 味道仲唔錯添 .

約莫40分鐘車程 , 終於到達便利店 , 

入到裡面揀中心水 , 佢幫我叮埋盒飯 , 話咁快就食得 , 

拎出門口度食 , 免得阻住佢做生意 .


終於都打到黎 , 好大雨既呢 .


果陣心諗 , 如果咁既天氣 , 即使去到 "弘前城" ,

都冇乜意思 , 所以取消呢Part , 留番俾下次 , 

依家直接前往 "酸ヶ湯" 溫泉旅館 .


在雨中行了40分鐘左右 , 可能離開雨帶 ,

天氣又好番D喎 , 不過主意已決 , 繼續往旅館方向行 .


呢篇主題叫做 "空穴來風館" , 

其實正確應該係 "長走風穴館" , 不過我比較鍾意前名 , 

所以叫佢做 "空穴來風館" .  ~ ^0^ ~


講開呢個館 , 並非在既定行程裡面 , 

而係因為搵洗手間而順便參觀埋佢 , 依家你叫我去多次 , 

我都搵唔番呢度 , 點去既呢 ?


Wow , 駛唔駛咁激呀 ? 我想走先 . haha ...


參觀埋先走啦 , 唔會咁唔好彩既 , 頭先先至睇完黑熊 ,

即刻又遇到棕熊 , 難度比中六合彩更高 .


常見既高山植物 .


先參觀一號倉庫 .


風穴倉庫 , 氣溫16度 , 相對濕度百份之67


出面就唔多覺 , 入到黎果然陰陰涼涼咁 .


入去裡面繼續參觀 .


簡介任取 .


依家講解乜野叫做 "風穴館" ? 

即係以前未有雪櫃 , D人就將D野收埋在洞穴裡面 .


日本の風穴 , 世界の風穴 .


淨係 "日本" , 都有唔小風穴既地方 .


長走周邊の史跡 .


北極長毛象 , 睇完都唔知講乜 ?


祝 : 長走風穴館入館者三十萬人達成 , 恭喜晒 ! Yeah .


有二樓 , 一於上去睇睇 .


又係一按有野睇既地方 .


成間館都係用木造 .


都幾有特色 .


屋頂透光 , 夠晒環保 .


雖然唔係好明白 , 不過呢度都幾好睇 .


呢堆石令我諗起焗桑拿既乾蒸 . XD


有好多個倉庫 .


上面仲有得參觀 .


不過夠皮咯 , 上車繼續行程 .


Bye Bye !

沒有留言:

發佈留言

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~