2009/06/01

2009北海道8天自由行(修訂版)序




Hello ! 


今次既 "北海道" 之旅 , 雖然唔係以 "自駕遊" 方式黎玩 , 

不過都唔錯呀 , 因為絕大部份景點都在 "札幌市" 內 , 

而且今次亦係首次往 "北海道" , 所以樣樣野都格外新鮮 , 

係咁咦介紹今次行程重點 , 非常之精彩架 . 

呢七晚所住既酒店 , 都係同一間 , 就係呢間 .


而黎 "北海道" 點可以唔試 "長腳蟹" 呢 , 仲要啤啤佢 , 咁樣先至夠完美 .


蟹長做刺身 , 蟹身當然係 BBQ 啦 .


雜錦刺身丼 , 直至依家 , 我都仲好回味 , 可以話係一試難忘 .


甜蝦刺身 , 簡直係冇得彈 , 一流呀 !


最後係拉麵 + 餃子 + 啤酒 , 真係不知人間何世 , 回味無窮 .


以上既食物 , 全部都可以在打後既行程裡面見到 , Yeah !

講番今次既行程 , 我會一如以往 , 以全方位式向大家如實呈上 , 

務求令大家感同身受 , 乜都唔駛講 , 即刻就出發啦 .

另外 : 由於部 G10 我到依家都仲未識得點樣發揮佢既性能 , 

所以有D相都唔錯 , 不過有D就慘不忍睹 ,  再加上有D地方要快快手影 , 

難度要求極之高 , 盡量將就啦 .

Bye Bye !

8 則留言:

  1. 我食果個「雜錦刺身丼」好似同一間? 北のグルメ亭?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 ~ 場外市場既 : 北のグルメ , 有普通話侍應 , 食得放心 .

      刪除
    2. 你唔係一餐又蟹又海鮮丼?? (好似係喎⋯⋯)

      刪除
    3. 其實我都唔記得左 , 不過睇番D相 , 好似係呀 .
      唔怪得咁飽啦 . haha ...

      刪除
    4. 堅呀,果海鮮丼差不多等於1.5人份量,你仲可以加隻蟹。

      當日我要執埋個女手尾,自己個丼食得四份三已經投降。

      刪除
    5. haha ... 眼闊肚又闊 . ^_^ !!

      刪除
  2. 回覆
    1. 得一個人 , 好難搵一人份量 , 唯有慢慢食 , 始終都食得晒既 . XD

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~