2010/06/03

2010北海道10天自駕遊(修訂版)D1-1取車篇




Hello !


上回講到拎齊行李去到租車公司 , 

交張印好既 "確認信" 俾佢 , 再等通傳 .

就係呢一間 , 右手邊果檔至係 .


隔離仲有其他公司 .


編號009 , 等候中 ...


好快佢就叫我既號碼 , 同佢一齊出室外 , 

行過一條天橋 , 有部小巴正在恭候 .


全車只得我同司機 , 好有包車 Feel , 呢程車比想像長 , 

我諗有成10分鐘左右 , 個機場真係大得咁交關 ?


到達後入店內攪埋D手續 , 首先交出護照 , 國際車牌及信用咭 ,

之後聽佢講解一輪 , 佢俾幾張A4紙我 , 內容係唔好超速 , 

小心駕駛 , 唔好亂泊車 , 入乜野電油 , 萬一有意外既表格 .

仲有還車地點與及兩份地圖 , 最後係一本綠色面既簿 , 

將呢份野係放在車裡面 , 還車果陣先俾番佢咁話喎 , 

簽好咭取回臨時收據之後 , 就可以同 "Axio" 見面 , 不過仲未走得住 , 

要等佢教埋我點用個 GPS , 同埋睇睇有冇表面傷痕及其他野 , 

皆因一出門就冇灣轉 , 所以每樣野都要Check真D . 

所Check既項目包括有 :

車頭燈 & 指揮燈 .

死火燈 . (千祈唔好用得著)

響按 . (以防駕駛中有動物走出黎)

水撥 . (即刻就要用)

入油蓋 & 車尾箱蓋 .

車呔夠唔夠氣同埋有冇光頭 .

尾箱有冇士啤呔 & 換呔架生 .

有冇過江龍 . (有都唔識用)

電池夠唔夠電 .

火咀有冇問題 ? (我都唔識 Check)

電油滿唔滿 ? 大致上係咁多啦 . ( 好忙呀 ... )

乜野都OK後 , 同職員講 Bye Bye , 就可以正式出發 . 

Check 車果陣好忙 , 所以冇影相 , 呢張相係後補既 .


等我黎正式介紹 , 呢位就係陪足我9日既 Axio ,

全名叫做 : Toyota Corolla Axio  請多多指教 !


經佢重新設定 , 里數由零開始 . (全程會行幾多公里呢) ?


Bye Bye !

沒有留言:

發佈留言

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~