2017/02/10

2017北海道及和歌山11天自駕遊D1-1完




Hello !


2017年度既 北海道+和歌山11天自駕遊 篇誌 , 現在正式開始 .

1月28日大年初一出發 , 首先搭地鐵往青衣 , 然後再轉機鐵 .


下一站機場 .


行李車在恭候多時 .


今次在T1 Check in , 記得 Peach 好似係在 T2 過喎 ?/

唔緊要啦 , 攪得掂就算 , 仲好啦 ~ 慳番D腳骨力 .  XD


話晒都係農曆年 , 點都要搵D攪作俾人影相 .


金鳳凰 , 好受旅客歡迎架 .


Peach 樂桃航空 E段丫 ~ 唔該 .


前面就係喇 .


上年有舞獅表演 , 今年都唔例外 .


梅花莊 ? 未開始定係散左場 ?


另一邊有地球儀 , 又係好受拍友歡迎 .


係佢喇 ~ 都唔算好多人 , 我預鬆左時間 , 就算多人都唔怕 .


都冇乜野訂方要行 , 爽手D辦妥出境手續 , 過到黎呢邊 .


搵番幾多號閘口 ?


MM064 關西空港 , Gate 210


經過一連串無人列車之後 .


黎到210地段 .


210 號閘口 .


經常被傳媒插既 國泰航空公司 機組 .


遠處一大片工地 , 唔通就係傳說中既第三跑道 ?


影完相 ~ 都要食番D野 , 就 美心MX 啦 .


辣麵套餐 , 盛惠$50.00 

(唔計便利店叮野食) 記憶中 ~ 都係第一次幫襯機場餐廳 . 


話咁快就到 , 果然夠Pro .


亦都係話咁快就食完 , 我都好Pro架 , haha ...

呢餐辣麵好有印象 , 食到我額頭標汗 , 認真唔簡單 . (我唔係好食得辣野)


桃花王 , 正呀 .


抖多一陣就夠鐘上機 , 排隊中 ...


直接就上機 , 唔駛搭接駁巴士 .


雖然冇乜人睇 , 不過都要等佢示範完救生衣先至可以開機 .


全新既入境表格 , 好 ~ 終於都換左以前果種難填既表格 .


咁咪幾好 , 簡簡單單 , 兩三下手勢就填妥 .


報關紙又係有新格式 .


乜都寫 否 就OK .


3小時多DD既機程就到達 關西空港 ,

溫度又唔算太低 , 聽日上 北海道 先至知味道 . haha ...


經過一連串既打手指模入境手續之後 , (今次唔算多人 , 好快就攪掂)

再領回寄艙行李過關 , 打開個篋問長問短就例牌架啦 , 

今次算係點到即止架喇 , 唔駛拎我部MP3機去照X光 . 

攪掂後搭接駁巴士往T1


落車後過隔離租車公司探一探路 , 幾日後要黎呢度攞車 ,

所有租車公司都在呢度 , 左手邊係Toyota , 入小小仲有幾間 .


隔離仲有間LAWSON添 , 夠晒方便 .


上到樓上 , 有間BURGER KING .


24小時營業 , 啱晒我呢類等過夜既旅客 .


黎到日本既第一個消費 , 10號餐一個 .


當時係晚上11:30 , 都唔知叫佢做晚餐定係宵夜好 ?


BURGER KING 對面有個休息室 , 俾旅客大覺瞓 , 裡面似足個集中營 . 

深夜時D友既鼻鼾聲嘈到拆天 , 我都冇入去休息 , 咪攪 .


咁既環境都可以有深層睡眠 , 真係唔知佢地係乜野構造 ? haha ...


過去車站度參觀 , 依家梗係拉晒閘啦 .


JR線 .


南海線 .


買飛位 .


過番黎T1呢邊 , 裡面仲有坐位休息 .


漫漫長夜 , 自己搵個位休息啦 .

不過咁既環境 , 只係可以閉目養神 , 當硬食一晚通頂 .


第一日完 .

Bye Bye !



15 則留言:

  1. 好快手喎, 我都係啱啱開始寫新年個曼谷遊記^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 ~ 還完電視債 , 襯有時間咪開始囉 .
      咦 ~ 曼谷 , 熱辣辣 , 正呀 . ^^
      過去參觀下先 . Yeah !!

      刪除
  2. 硬食通頂已經試咗幾次,隔離嗰個唔知點解可以大覺瞓,我總係都要睇住行李嘛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家年紀大左D , 通頂都幾惡哽 .
      你地兩個人 , 可以輪班休息睇住D行李 . 每人瞌幾粒鐘叉電 , 差好遠架 .

      刪除
    2. 我都試過機場通頂,確實幾難捱。行李方面,我地會帶條威也將行李鎖埋一齊。

      刪除
    3. 呢個 關西空港 , 我總共捱過3次通頂 , 確實係難捱 . XD
      帶威也鎖行李 , 呢招唔錯喎 . ^^

      刪除
  3. 凌晨機都勉強頂得住,响機場捱通頂真係唔好攪,情願响隔離酒店book間房舒服瞓陣好D,年紀大唔想咁辛苦

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都有諗過Book酒店 , 不過太貴唔捨得 , 最後都係決定硬食一晚 . haha ...

      刪除
  4. 初一下就5點左右我也去了T2 不過是睇生化危機 吾知會不會其實撞到你呢哈哈
    11:30重有店開有野食,也不錯丫

    回覆刪除
  5. 哈哈 我初一下就5點幾也在機場 不過系睇生化危機 吾系出發.....

    晚上11:30 重有店開可以食野 不錯丫~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 機場都有電影睇既咩 ? 唔講真係唔知 , 認真大鄉里 . XD
      24小時營業架 , 除左便利店 , 至正係佢喇 . ^^

      刪除
    2. E, 點解小姐呢次無影你盆銀紙 :)

      刪除
    3. 唔駛次次都曬錢既 . ^^

      刪除
  6. 少少錢入去 KIX Lounge 安全好多.

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來都係咁諗 , 不過次次望入去 , 覺得裡面同出面都係差唔多 ,
      結果就唔多捨得 , 反正都係幾粒鐘 , 點都頂得住既 .
      況且呢度係日本 , 俾人攪既機會極之微 , 印度就唔敢包咯 .

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~