2017/05/04

2017北海道及和歌山11天自駕遊D7-5 PORTO EUROPA篇A




Hello !


上回講到到達 黑潮市場 , 參觀附近既景點 ...

見到對面有個遊樂場既地方 , 叫做 : PORTO EUROPA


地方好吸引呀 , 就入去睇睇 .  ^_^ !!

呢個場既策略都幾成功 , 入園無料係好重要一環 , 坦白講 ~

如果佢入口寫住收入場費 , 那怕只係1000Yen , 我都唔會考慮 .


一入去 , 見到充滿歐洲色彩既地方 .


4D影院 .


如果唔係右邊有D高樓大廈 , 真係仲以為去左歐洲 .  XD


邊位咁好諗頭 , 響度起座咁正既遊幾場 . 


噴水池 .


行前多小小就見到遊樂場部份 .


果陣係早上10點半左右 , 開檔冇耐 , 暫時都冇乜人流 .


經過條河就到 .


過山車 ~ 摩天輪 , 正 !


當然唔小得識轉既遊戲啦 .


120CM以上先至可以玩 .


比卡超 , Yeah !!


乜呢度好大風既咩 ? 吹到樹都攣埋 .


毛毛公仔車 , 最驟忌係落雨 , 好彩果日好好天 .


火箭升空 .


好耐冇黎過呢類遊樂場喇 .


動物村 .


羊咩咩 .


仲有馬仔騎 .


行行下 , 終於行到黎摩天輪 .


摩天輪叫做 : WAKKA 1人1回 600 Yen .


在呢度買飛 .


好 ~ 下篇一齊搭摩天輪 .

Bye Bye !



8 則留言:

  1. 和歌山我2006年已經嚟過,亦都有入過依個PORTO EUROPA,當時係要入場料金,然後再買遊戲卷玩裏面D設施

    回覆刪除
    回覆
    1. 2006年 ? 足足十年有多喎 , 前輩呀 . ^_^ !!
      話時話 ~ 近年沉迷於北海道 , 日本好有地方都未去過 , 就今次和歌山呢度 , 好多Blog友都黎過 , 真係見笑 .
      唔通呢個PORTO EUROPA就係因為收入場費 , 所以人流不足 ? 依家諗到免入場費 , 應該有得做 .

      刪除
    2. 上次我係夏天平日去,可能加上天氣唔太好,好少人,我相信如果要俾錢真係唔會多人嚟囉...
      第一次自駕响2005年北海道,第二次自駕就揀咗嚟和歌山、白浜、勝浦、串本及新宮

      刪除
    3. 好豐富既遊歷呀 , 我係由2010年開始自駕遊 , 當時都考慮左好耐先至的起心肝租車 .
      想請問你係咪退休人士呢 ? 見你去過咁多地方 , 所以先有此一問 . ^^

      刪除
    4. 我都想可以退休唔駛做
      2005年前都去過幾次日本,跟團自由行都有,但自從去過北海道自駕後就愛上咗日本,愛上咗自駕遊模式,咁就開始咗每年都要去日本,仲要一年去幾次
      其實去旅行係我哋最大嗜好,所以每年嘅大假基本上都用哂去旅行,如果每次唔係去好耐,有時連住D公眾假的話,一年3至4次都去到

      刪除
    5. 如果尚未退休 , 一年可以去幾趟日本 , 無論財力及假期都令人超級羨慕 . ^_^ !!
      我個人認為 , 自駕遊既話 , 北海道比較舒適 , (雖然我唔係去過好多北海道以外既日本地區)
      就以今次為例 , 大阪果度好多車 , 和歌山就好小小 .

      刪除
    6. 旅行嘅嘢豐儉由人,只不過我哋比較捨得花錢响旅行上面
      相信出嚟工作嘅人,一年總會有10幾日大假掛,只要放到的話,一年去兩三次應該唔難,長有長去短有短去,3、5、7日都得,唔使次次都要去10幾日
      同意北海道自駕係比較舒適,大阪東京依D大城市一定多車,儘量搵D鄉郊少人嘅地方去自駕

      刪除
    7. 我就一年只可去一次 , 所以通常都谷盡十日八日 .
      係試過上年取回相機 , 試過三日兩夜 , 感覺非常之瘋狂 , 但係就好過癮 . haha ...

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~