2010/10/13

2010北海道10天自駕遊(修訂版)D6-10甘露の森晚餐篇




Hello !


上回講到在 "二世古大湯沼" 果度影相 , 

仲有幾張相未登 , 今次攪掂埋佢 , 

呢度地方可以分為兩個世界 , 大沼果邊就煙霧瀰漫 .


攪到張相都好似光線不足咁 .


另一邊則小橋流水 , 天清氣朗 .


可謂兩個截然不同既世界 , 只不過係分隔些小 .


影埋呢張都晒皮 , 係時候鬆人 .


就在呢個時候 , 終於都有其他人黎 ,

我上返黎果陣 , 佢問我係咪呢個位落去 ,

(當時果度鋪滿雪 , 唔見條路)

我話係呀 , 不過好跣架 , 因住跌親呀 .

佢問我邊度黎 ? 我話 "香港" .

佢再問係咪一個人黎 ? 我答係呀 , 自己一個人自駕遊 .

佢話 :  すごい

我答 : 過得去咁啦 . haha ...

跟住就同佢講 Bye Bye !

( 就係中間燈色外套果位 "大叔" )


中途咪有好多相在路上影既 , 有D係駕駛中影 ,

有D係停低部車黎影 , 果度咁鬼小車 , 

只要望倒後鏡確定冇車從後面上黎 , 

就算停在馬路中心影相 , 都唔會阻到人地 . 


當然唔好停得太耐啦 , 好似咁樣 , 快快手影幾張相 , 

唔駛咁危險嘛 , 正式係 " Snap Shot " 呀 .  ^^


落山向酒店果度行 , 幾分鐘就到 .


見到呢度差唔多 , 轉埋個灣上斜 , 最頂就係 .


一條路行晒 .


停車場就在酒店對面 . (搵個有利位置泊車)


記得鎖好車 , 拎齊野行去對面就係酒店 ,

咦 ~ 得三幾層樓高 , 唔算好多客房喎 .


甘露之森 , 其實呢間酒店在D1~8已經簡單介紹過 .


攪掂好入住手續之後 , 上房左睇右睇 , 

好快就到晚餐時間 , 菜單一張 .


咁高興 , 梗係要啤一啤佢 , 唔飲點對得住鍋牛肉 .


呢餐好似擺酒咁 , 每樣食晒先上另一樣 .


食完都唔知乜野黎 ? 


牛肉鍋 , 飲勝 .


熟晒  , 食得 ~ 請起筷 .


再黎 , 呢碟好有西餐Feel .


繼續 , 唔好俾佢停 . 


乜碗飯咁細架 , 有冇得加飯 ? haha ...


呢個甜品 , 正到爆 ~ 我好欣賞 .


一茶一水 , 消消濟先 .


當然唔小得咖啡啦 .


睇睇四周圍 , 又係包場黎食 .


幾個人招呼我一個 .


攪到我有D唔好意思 . XD


食完行出去 , 有人唱Live喎 , 橫掂未浸得溫泉 ,

聽歌都唔錯喎 , 幾有職業水準架 .


睇多一陣 , 休息夠就可以去浸溫泉 .

Bye Bye !

沒有留言:

發佈留言

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~