2010/10/07

2010北海道10天自駕遊(修訂版)D6-7警車篇




Hello !


上回講到到達 "道の駅" いわない

當時已經係下午兩點幾鐘 , 連午餐都未食 ,

所以落車入去睇睇有乜野可以放得落肚裡面 .


做唔做太空人呀 ? haha ...


手信部 , 有冇心水 ?


另外有部電腦 , 不過頭先經已上網 , 暫時都唔駛住 .


蓋章處 .


在裡面買樽水 & 芝麻餅 , 佢地話係 "岩內町" 既土產喎 .

(不過原來好難食 , 正式係好睇唔好食 , 遲D用黎餵海鷗)


把幾火 , 都係過去 "7仔" 度 , 選擇多好多 .  ^^


小岩井紅茶 , 蛋糕仔 & 麵包 , 即場開餐 .


轉個頭向九點鐘方位望 , 有兩部警車泊嚮度 .

食完過去影警車都好喎 .


好有型既呢 .


呢部夠晒小巧 .


咦 , 有隻狗綁嚮度 , 唔通係警犬 ?


又唔似丫 , 都唔夠凶猛 , 行緊過黎喎 , 同佢玩陣先 .

同佢玩緊之際 , 忽然有個警察走出黎 , 講一堆日文 ,

雖然唔知佢講乜 ? 不過憑佢既眼神及態度 , 我估佢以為我係狗主 , 

想黎認領番佢 , 咁我唯有話唔係呀 , 但係又唔知日文點講 ?

就用最簡單果隻 , 就咁講  りょこう  (即係旅行咁既意思)

而佢見我唔識日文 , 又拎住相機旅行袋 , 亦都醒水 .

玩夠就同佢地講 Bye Bye !

(如果係貓既話 , 直情唔捨得走  ^_< !! )


睇睇個地圖 , 再上就係 "積丹半島" , 呢度遲D先去 ,

依家去 "二世古" 果頭 .


不過入油先 , 入滿丫 ~ 唔該 !


幫手抹窗 , 幾好招呼喎 , 讚呀 !


望鏡頭  1 ~ 2 ~ 3  笑 (幾有鏡頭觸覺喎)

笑容夠晒燦爛 , 我鍾意 , 呢D先至叫服務態度嘛 .


第二次入油 , 盛惠 3700Yen , 埋單後繼續行程 ,

本來諗住由 "道道66" 既山路 , 經過九曲十三灣 ,

去第一站 "神仙沼" , 不過 ...


果度封路 , 其實出發前都收到風 , 話 "神仙沼" 果段路 ,

6-10 月先至開張 , 而GPS亦有顯示該段路會封閉 ,

不過諗住有奇跡出現 , 點知冇出現到 , 

唯有放棄呢個行程 , 去下一站啦 .


不過一場黎到 , 點都影番幾張相先走啦 ,

呢度幾好環境 , 古木參天 , 夠晒清幽 .


搵埋部車做Model , 黎多張 .


之前有冇講過 ? 話我好鍾意呢款車 , 

他朝再次自駕遊既話 , 我盡可能都會租佢 . (雪地除外)


Bye Bye !

沒有留言:

發佈留言

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~