2010/11/17

2010北海道10天自駕遊(修訂版)D8-3小樽水族館篇A




Hello !


上回講到介紹完 Axio , 立即出發往 "小樽水族館" ,

由 "余市" 去果度 , 只需35分鐘車程 , 

如果想坐巴士 , "小樽駅" 果度都有得搭 .

見到個 "摩天輪" , 轉個灣就係停車場 .


停車場入口 .


停車場券 600Yen , 平時D景點泊開 410Yen , 辣D喎 .


停車場員工在裡面休息 , 一有車到就即刻出黎做野 .


可能時間尚早 , 只得幾部車到達 .


"小樽水族館" 等足一年 , 我來也 !


入場費 1300Yen , 又係辣D喎 , "旭山動物園" 都係800Yen .

乜俾張唔知乜野文既章程我 ? 一陣換番中文至得 .


呢度點都大型過 "室蘭" 果個水族館 , 

入場第一樣見到既海產就係佢 .


各位觀眾 : 海龜 . (好大隻既呢)


當日係2010年5月14日 .


依家時間係A.M.9:40 , 影低佢各樣表演時間先 .


先參觀魚缸 , 一陣睇表演 , 轉個灣就係一排魚缸 .


咪遊得咁快啦 , 好難捕捉架 . haha ...


盡頭有個魚池 , 可以行落下一層參觀 .


又係快到冇影 .  ^^


有D似 "食人魚" . (不過冇牙)


呢條個樣好攪笑 .  ^_^ !! 


雖然呢篇係 "修訂版" , 

不過到今時今日我都仲未掌握到影D郁得快既野 ,

聽講係將 ISO 較到盡頭 , G10得1600 , 唔知夠唔夠 ?


北海道長腳蟹 , 呢味唔係應該在魚市場既咩 ?


有D似 "中華鱘龍魚" .


連 "老鼠" 都有 ? 非也 ~ 佢地叫做 "水獺" .


雞泡魚 ?


做刺身一流 . (不過我未試過)


呢條我懷疑係早排 "香港" 魚池放生既 "福鱷" , 好兇猛 .


海龜漫游 , 夠晒優雅飄逸 .


Bye Bye !

沒有留言:

發佈留言

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~