2011/06/03

2011北海道10天雪地自駕遊(修訂版)雪地自駕遊經驗之談篇B




Hello !


上回講到雪地駕駛最重要與前車保持距離 , 經過我實驗 , 

只要車速低於40km , 即使係全白色雪地 , 

一腳勁踩 Brake都可以唔係發出聲響之下順利煞停 .

(不過部部車都唔同 , 最好自己在雪地測試穩陣D)

皆因未出發之前 , 睇到Youtube某段片 , 

講到D車在雪地好似冇Brake咁跣住去 , 想嚇死人咩 ?

所以自己在雪地做番個實驗 , 可以對部車了解多D .

仲有一樣係非常之重要 , 不過甚小人留意 , 就係千祈唔好諗住清理積雪 , 

而直接倒水落個擋風玻璃度 , 我就瀨過兩次野 , 第一次在 "網走" 酒店 , 

諗住淋水落擋風玻璃度清理積雪 , 開頭真係OK呀 , 豈料D水即刻結冰 , 

個擋風玻璃能見度 , 只係得番3份之1 , 果陣真係唔知點算好 ?

又要趕去坐 "破冰船" , 唯有憑住僅餘既視線黎慢慢駕駛 ,

好彩只係5分鐘車程左右 , 長D既話真係死俾你睇 .

之後好彩停車場有陽光 , D冰先至自動消失 .

第二次係油站裡面既 "自助噴水洗車機" 度發生 , 

當時部車污糟辣撻 , 諗住洗洗佢 , 順手洗埋擋風玻璃 , 點知又出事 .

記得當時天都幾近黑齊 , 能見度比上次更低 , 

在 "阿寒湖" 果頭搵緊酒店位置 , 車程係好短 ,

不過又要搵酒店位置同埋泊位 , 都驚隊到人地部車 , 好彩冇事 .

就係(下圖)呢D自助洗車機 , 入200Yen落去 ,

按掣後用高壓水鎗自己盡情清洗車 , 好過癮架 .

大約出水兩分鐘左右 , 唔夠乾淨就再入過 , 我果次用600Yen , 

洗了3次先至可以將黐在車轆附近既冰全部清除 , 

不過好快又污糟辣撻番晒 . XD


所以千祈唔好淋水落個擋風玻璃度呀 , 真係會即刻結冰 . 

另外之前講直路可以開快小小 , 不過亦不能太快 ,

果度並唔係冇黃管任你飛車 , 某D地方有影快相 , 

咁又唔駛咁驚 , 佢地明刀明鎗話俾你知影快相 , 

好小偷襲既 , 放心 .

見到呢個標誌 , 自己識得做野啦 .


真係有部相機 , 快D收油啦 .  ^_^ !!


差D唔記得有樣野 , 就係太陽眼鏡 , 未出發之前 , 

我問Blog友駛唔駛帶埋太陽眼鏡去 ? 佢答有需要架 .

(為事前我都唔知帶唔帶) 好彩有帶咋 , 因為中午時份烈陽普照 ,

在白雪反射之下 , 更加殘眼 , 一陣都難頂 , 

若然駕駛3幾個鐘車 , 真係對眼都唔駛要咯 .

Ada & Man San 你救番我對眼呀 , 多謝晒 . haha ...

以下呢幾味 , 就算唔係自駕遊都要留意 , 就係果度勁乾燥 , 

記得帶多幾塊面膜同埋Cream去搽 , 只係去幾日 , 對手都 "鞋烚烚" , 

記得有幾多帶幾多去 , 用唔晒好過唔夠用 .  ^^

仲有係耳罩 & 手襪 , 如果 "香港" 冇就去到都要買 , 

在戶外地方 , 一陣就冇所謂 , 若然長時間 , 最快頂唔順就係對耳同雙手 , 

有次在 "美幌峠" 果度刮起大風 , 吹到我對耳同對手殭硬 , 要好耐至復原 .

還有係小心地滑 , 今次行程我見好多人滑倒 , 強如我都仆過幾次街 , 

有次在 "宗谷岬" 附近就最甘 , 諗住唔跌唔跌 , 最終都係跌 , 

望到隻手紅色既 ? 原來流緊血 , 好彩有帶藥水膠布 , 

不過傷口好快就自動癒合 . (明珠台 Heroes ?) haha ...

經驗之談就講住咁多先 , 祝大家玩得開心D , 

事事順利 , 無風無浪 , 有一個愉快既旅程 .

Bye Bye !

經驗之談完 .

沒有留言:

發佈留言

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~