2012/06/23

2012北海道10天霧地自駕遊(修訂版)D2-8積丹水中展望船篇A




Hello !


上回講到在 "水中展望船" 售票處 , 呢篇繼續 .

諗住再一次食閉門羹 , 正想上車鬆人之際 , 

突然俾佢叫返轉頭 , 原來有幾位老人家到場想坐船 , 

既然有船開 , 當然就唔好浪費佢啦 , 做多一個得一個嘛 .

佢地三位加埋我一共四位 , 可以開番一班船 , 

如果早D走左既話 , 就冇得坐呢一趟船 , 險呀 .

再一次擺好部車 , 入去買番張飛先 .


船票一張 , 1300Yen .

(影張相留為紀念 , 記住呀 ,  一位唔開船 , 最小兩位)


買飛果陣 , 佢問我嚮邊度黎 , 我答 : "香港" , 

之後D工作人員 , 去碼頭度扯起 "特區" 區旗 , 勁呀 .

(唔知準備定幾多個國家既國旗呢) ?


歡迎 ! 歡迎 ! 熱烈歡迎 . haha ...


其實果陣隻船都未返黎 , 大約20分鐘 , 隻船先至到碼頭 .


一上船 , 首先參觀個駕駛室 .


左手邊樓梯 , 一陣可以落去參觀船底 .


嘩 ! 塊玻璃蒙查查咁 , 有冇打掃架 ? 抹抹佢好喎 .


幾位老人家依家先上船 , 冇佢地就冇呢程船 , 多謝 .


上齊人 , 可以開船 . (得四位乘客 , 話都冇咁易)


一陣D坐位濕晒 , 所以中間預備定毛巾 , 隨時可以抹乾 .


開船 , 日本國旗 , 充滿日本Feel . 


隻船都郁得幾勁 , 好彩冇暈船浪 . 


經過一個碼頭 , 岸邊有人揮手 . Hello !


燈塔一個 .


船上導遊不斷講解經過邊度邊度 , 不過一句都唔識聽 .


天色依然麻麻地 .


不過冇落雨 , 好彩 ! (過幾日就冇咁好彩咯)


風高浪急 , 好正呀 .


經過好多 "三尖八角" 島 .


行左無耐 , 佢叫大家落下層睇野 .


大家一齊參觀 .


一舊舊果D係海膽 .


D船邊都黐得幾穩陣 , 冇乜漏水 . ^_^ !!


我對水面興趣大過水底 .


所以睇一陣就上番上層繼續睇風景 .


又一個古怪岩石島 .


我最鍾意睇呢D .


若然可以上埋岸 , 咁就仲正 . haha ...


呢篇睇住咁多先 , 仲有下集 .


Bye Bye !

2 則留言:

  1. 哈哈~ 咁搞笑, 既然有特區旗, 船程幾多分鐘呀? 我對食海膽有興趣多過齋睇喎 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 ~ 區旗呢著真係估佢唔到 .haha ... 船程大約40分鐘 .
      海膽我就一般鍾意啦 , 唔算狂熱果隻 , 不過有次在 "秋田" ,
      食到一碗令人感動既海膽丼 . ^_^ !!

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~