2012/06/25

2012北海道10天霧地自駕遊(修訂版)D2-9積丹水中展望船篇B




Hello !


上回講到乘 "水中展望船" 遊覽 , 呢篇繼續 .

最大搭載人員80人 , 不過今程船員連乘客都係得6人 ,

唔知搵唔搵得番油錢 ? 不過做生意係咁架啦 , 

拉上補下嘛 , 唯有下轉搵多D啦 . =_= !!


繼續觀光 .


如果繼續航行既話 , 應該好快就到 "神威岬" , 

不過當然冇駛到咁出啦 .


淨係附近都好好睇 .


夏天果陣D植物變晒綠色 , 應該會更加好睇 .


滿山翠綠 , 正 .


黑洞一個 , 裡面會否有生物 ?


充滿神秘既呢 .   ^_< !!


去到呢度差唔多要回程 .


Bye Bye 喇 .


開得都幾快 .


有D唔捨得添 .  ^^


當然冇咁快玩完啦 .


依家先至係戲肉 .


餵海鷗呢家野 , 真係百玩不厭 .


黎喇喂 , 準備 . 1 ~ 2 ~ 3 開始 !


Wow , 登時禾雀亂飛 , 賓墟咁既場面 .


陸地餵海鷗 , 同船上餵海鷗 , 又係另一回事 .


隻船準備定大量麵包皮 .


追呀 , 追呀 .


果然係一個好正既 "餘興節目" , 1300Yen船費 , 簡直係超值 .


可能佢見我玩得咁高興 , 所以俾左好多兜麵包皮我 , 

可謂盡興而歸 . (唔止呢幾兜架)


幾位老人家可能唔係咁貪玩 , 見佢地都係點到即止 . 

有兩兜剩餘物資 , 好浪費唶 .  =_= !!


始終都要埋岸 .


就係呢三位長者 , 多得佢地成全 , 先有今次呢程船 .


落船喇 , Bye Bye .


部車就在碼頭隔離 , 非常之近 .


各位釣魚人士 , 記得帶埋D垃圾走 , 唔該晒 .


Bye Bye !

6 則留言:

  1. 免費餵海鷗, 呢程船超值呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 餵海鷗呢著 , 我又係勁Buy . 讚呀 !!

      刪除
    2. 我曾經響西班牙餵白鴿就比佢地聯群攻擊, 海鷗係未斯文D 架~

      刪除
    3. 白鴿會攻擊人架 ? 真係睇唔出喎 , 我餵過幾次海鷗都未試過咁既情況 .
      最激果次都係搶食魚仔咋 . ^^

      刪除
    4. D白鴿成班撲埋黎好恐怖架~ 等我睇吓今次有無機會試吓餵海鷗先

      刪除
    5. 去到碼頭邊 , 應該有既 .

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~