2012/11/15

2012北海道10天霧地自駕遊(修訂版)新攪作篇




Hello !


感謝各界友好支持及提供解決方法 , 不過 ~ 

可能經過相機 & 電腦連環 "格式化" , 所以試過多個復修軟件 , 

檢查後都話無藥可救 , 依家都唔抱有任何希望咯 .

既然唔發生都發生左 , 所謂 : 喊都喊唔返 .再怨天尤人都冇用 , 唯有向前看啦 .

(好彩D相係自己錯手刪除咋 , 若然係其他人 , 肯定怨佢一世 . haha ... )

向好果方面諗 , 其實我下年都仲未決定會唔會出門 ,

依家咁樣攪一攪 , 猶疑就變肯定 , 即係話出年肯定會去"北海道" 走番趟 , 

不過地點就要再斟酌 .

另外有Blog友建議我以文章黎出網誌 , 咦 ~ 有得諗喎 , 

反正D地方我又去過 , 只要在其他旅遊網誌或網頁度借幾張相 , 

求其天花龍鳳又可以寫得一餐 .

直至到 "登別" 果頭 , 可以同剩餘既相片接軌 .

好呀 ~ 俾多小小時間我回憶番當日既細節位 , 同埋去班番D相片番黎 , 

係就係冇咁傳神架喇 , 不過點都好過開空窗 .

等我 ...

Bye Bye ! 

沒有留言:

發佈留言

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~