2012/11/19

2012北海道10天霧地自駕遊(修訂版)D6-16完(釧路市內觀光篇)




Hello !


上回講到到達酒店 "幣舞之湯" , 呢篇繼續 .

放低行李之後 , 落樓下黎個 "釧路" 市內觀光 .

第一個目的地 , 正係樓下既 "幣舞橋" , 橋上面有四個像 , 

分別代表 : 春 ~ 夏 ~ 秋 ~ 冬  

詳細既典故我就唔知 , 淨係知道幾有特色 .

呢度就係 "幣舞橋" , 好多Blog友都嚮度影過相 .


左邊兩個像 , 右邊又係兩個像 , 地下有隧道互通 .


春 ~ 夏 ~ 秋 ~ 冬 , 不過唔知排位正唔正確 ?


呢度就係酒店房望落黎果間 釧路フィッシャーマンズワーフ MOO

出面露天部份 , 5月中左右會有燒烤攤檔 , 風味十足 .

我去果陣係四月尾 , 所以未攪掂 , 仲嚮度搭緊帳蓬 .


而右手邊果座 , 即係上篇話好似 "番鹼" 果舊 , 

其實係一個植物園 , 叫做 : EGG .


D植物好靚 , 果度同 MOO互通 , 當日行完 EGG後 ,

穿過通道往 MOO , 而 MOO係一個類似 "大食代" 既地方 , 

分別由好多食店組成 , 不過我去果日係4月26日 , 

唔知乜野節日 , 好多檔都休息 , 所以晚餐並非幫襯果度 .


參觀完 MOO & EGG之後 , 向 "釧路駅" 方向行 ,

沿途見到 ANA 酒店 . (就在 MOO後面)


行左好耐 , 終於去到 "釧路駅" .


車站門口有好多 "古靈精怪" 野 , 而且附近好多酒店 , 

夠晒方便 . (仲有租車公司添)


"和商市場" 就在佢斜對面 , 不過晨早收晒工咯 .


之後四圍參觀及影相 , 直至晚餐時間 ,

其實當時都唔知食乜好 , 行左好多間都唔合心水 ,

最後決定食拉麵 , 就在車站附近 , 入去叫個叉燒拉麵 , 

再加餃子 & 啤酒 , 可能佢見我D "日文" 講到衰衰咁 , 

於是問我邊度黎 ? 我話係 "香港" , 由於當時冇乜客 , 

所以同佢地車天車地乜野都講一番 , "日本" 有度好 , 

就算你D "日文" 點差法 , 只要話自己係 "下手" , 

佢地一定會答 : 唔係丫 , "上手" 至真 , (其實有幾多料自己知) 

不過俾佢講一講 , 登時增加左唔小信心 , 覺得自己都幾勁喎 .  ^^

拉麵 , 參考圖片 .


食完之後天都黑齊 , 係時候返酒店 , 由車站行番酒店 , 

條大街寫住 1000m , 都唔算太遠 , 不過入夜之後溫度大跌 , 

越行就越凍 , 越凍就越行 , 幾經艱辛先捱到番酒店 .

而呢間 "幣舞之湯" 酒店 , 除了溫泉 & 早餐正之外 , 有樣不得不提 , 

就係樓下兩部俾住客用既電腦 , 係 lenovo 唔知 i3 定 i5 既大 Mon 電腦 , 

(即使係 i3 CPU 已經正過我屋企部腦)

上網好快好爽 , 都好落本喎 , 唔似得 "根室" 酒店部腦 , 又殘又舊 ,

我懷疑佢仲係用緊 56K黎上網 , 正式係等你等到我心痛 .

 雖然部腦係好正 , 不過點都唔夠溫泉吸引 , 

Check 好網誌及瀏覽完其他野之後 , 就返房準備一陣去浸餐飽 , 

呀 ~ 仲有 , 樓下大堂好似有野飲 , 無料架 . 

不過當時經已飲飽啤酒 , 所以冇乜為意 .

之後浸完溫泉再睇多陣電視 , 梳洗一番就休息 .

Bye Bye !

第六日完 .

4 則留言:

  1. 通常佢地話我地日文“上手”,會加上語氣,即代表”我講緊客氣說話“。:))

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽得明都偷笑咯 , 仲邊有時間睇埋佢D語氣丫 . ^^
      知就知佢佢講緊客氣說話 , 不過我就好受呀 . haha ..

      刪除
    2. 無所謂,你係客人,點都讚你兩句。

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~