2012/11/17

2012北海道10天霧地自駕遊(修訂版)D6-15釧路幣舞の湯篇




Hello !


上回講到 ... 有D野再講明先 , 因為新讀者可能唔知 ,

早幾日因為誤將記憶咭刪除 , 所以大部份相片報銷左 ,

只餘下尾段 "登別" 小許相片 , 以下藍色框既相片 ,

係在其他渠道Copy番黎 . (自己原創既係紅色框)

由於搵相不易 , 所以數量當然冇自己寫果陣咁多 , 真無奈 . 

不過冇辦法啦 , 希望繼續支持落去 , 

直至同餘下既相片接軌 . 所謂 : 好頭好尾嘛 !

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

言歸正傳 , 上回講到本來下一站去 "尻羽岬" , 

不過當時實在太大霧 , 夾硬去既話 , 恐防會有性命危險 , 

都係停一停 , 諗一諗 , 穩陣好多 , 而且當時都接近 P.M.2:40 

所以取消餘下景點 , 直接往酒店 Check in .

之後一直向 "釧路" 方向行 , 好快就進入 "釧路" 市內 , 

不過果度雖然係市區 , 但係都係四處有霧之餘 , 另外車輛及燈位亦比較多 , 

所以即使在 "釧路" 市內 , 要磨到去酒店都要一段時間 , 

行行重行行之後 , 終於都去到酒店 .


進入停車場時 , 有人招呼我 , 俾左張飛我 , 叫我泊第35號位 , 

之後再俾張飛 "受付" 交錢 .

辦好手續之後上房 , 先介紹房間 .

再一次聲明 , D相只係在網上Copy .

洗手盆 , 我住果間係和式房 .


洗手間 & 浴室 .


床 ~ 呢張係西式 , 

佢將D床較低D同埋加個茶几就當和式房 .


我間房望出去都係呢D風景 .


知唔知好似番鹼果舊係乜冬冬 ?

 (之後Check過 , 原來係 "植物花園")


有樣不得不提 , 呢間酒店既溫泉真係好正 , 我好欣賞 .


真係唔錯架 , 浸得好舒服 .


Bye Bye !

P.S. : 今次一泊一食 , 淨包早餐 , 

房租 8000Yen , 另加停車場 600Yen .

12 則留言:

  1. 「幣舞の湯」即係La Vista?

    回覆刪除
  2. 其實我有個好私人嘅問題,究竟 blog 友去影温泉時有無着住衫入去:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 其他Blog友點情況就唔知 , 就講我自己啦 .
      兩樣我都試過 , 首先要確定溫泉裡完全冇人 , Check清楚後就咁著浴衣入去 ,
      夠到皮先出返入黎 , 另外如果要取景 , 即第一身在溫泉裡拍攝 ,
      咁就唯有唔著衫浸落池裡影 , 不過最緊要快 . ^_^ !!

      刪除
    2. 我搭咀,如果試新温泉,我會帶兩條毛巾。一條正常洗身同遮住重要部位,另一條包住部相機,一來防水,二來無咁張揚 :D

      刪除
    3. 有冇着杉都唔緊要,影時影,唔係影到鏡! :))

      刪除
    4. 有D溫泉煙霧瀰漫 , 一拎部相機出黎鏡頭就矇晒 . XD

      刪除
    5. 即使影到鏡都冇所謂 , 千祈唔好Post出街就得 . haha ...

      刪除
    6. 小肥兄, 係咪要扮到耶穌個 look 至可以出鏡 @@

      刪除
    7. t : 或者 "木乃衣" Look都得 .

      刪除
    8. 呢間 la vista 個溫泉似唔似函館果間咁鹹呢

      刪除
    9. t : 函館果間 la vista , 我無緣幫襯 , 因為剛冇房 ,
      幫襯左隔離既 winning Hotei .

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~