2014/09/16

2014北海道11天自駕遊D8-14 中富良野町営ラベンダー園篇




Hello !


上回講到參觀完果個 彩香の里 佐々木ファーム 既薰衣草場 , 

即刻過隔離另一個 薰衣草場 , 之後先至輪到 富田農場 .  ^^

就係佢喇 , ラベンダー園 & スキー場 , 轉左丫 , 唔該 !


上回果篇D舖頭全部關門大吉 , 呢度都唔好得幾多 .  =_= !!


不過一場黎到 , 係好係醜都要參觀架啦 . 


大部份都係泥地一片 , 今次由左至右 .


中間 , 最上果度插左秧 .


右邊 , 前面有小小野睇 . 


雖然唔算好多 , 好過乜都冇咁啦 .


黎個近鏡 , 相對呢個月份黎講 , 已經好珍貴架喇 , Yeah .


遠處係吊車站 . (當然係未開檔果隻啦)


呢度買飛 , 唔知幾多錢往復呢 ?


吊車資料 & 注意事項 .


呢度上車 .


沿住呢度上到頂 , 開滿花時定必靚爆鏡 .


最後一擊 , 影埋過停車場果邊 .


去埋洗手間先啦 .  XD


出面有張 中富良野 Map .


時光飛逝 , 唔覺唔覺 , 已經玩到3點鐘 .


即刻趕去 富田農場 , 都係冇幾遠唶 .


Bye Bye !

22 則留言:

  1. 記得曾經路過,一直唔知係乜東東,浄係記得食過薯餅,而家可以加番個名咯 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今年經過,又例牌影咗一幅。XD

      刪除
    2. Nerissa : 有薯餅食咁正 , 我去果陣乜都冇 , 可惜 . =_= !!

      刪除
    3. コーさん : D薰衣草得唔得呀 ?

      刪除
    4. 薰衣草七月先有,八月無架(收割哂)。

      刪除
    5. 咁樣真係好難兩全其美喎 , 如果加埋 芝櫻 , 更加係難上加難 . >_< !!

      刪除
    6. 你想五月芝桜玩到七月ラベンダー,要退咗休先得咯。

      刪除
    7. 其實我去嗰時都係比你多幾行彩色咋 :( http://huinerissa.blogspot.hk/2011/03/119.html

      刪除
    8. 哈哈,原來大小姐係八月十七日去町營ラベンダー。
      我係六年後8/17去,幅相幾乎一樣。

      刪除
    9. 我係咪好耐之前喺コーさん你度留過言話你再之前北海道既相又同呢張好似?

      刪除
    10. 係呀,我上年七月頭,同你八月中幅相,差不多。

      今年經過都係落車十秒,影完走人。XD

      刪除
    11. Nerissa : 係喎 , 真係多一行花 , 不過整體感覺都好靚 . ^^

      刪除
    12. コーさん : 要睇齊D花花草草 , 需要橫跨幾個月 , 真係要退休去至得佢掂 . XD

      刪除
    13. Nerissa : 白色 bB , 掂呀 !!

      刪除
    14. 今天JAL出優惠:2人同行東京每位$2,060起,札幌$2,710起,國內線每程$300,明年4月30日前出發
      條件係“2人同行”。

      刪除
    15. コーさん : 二人同行 ~ 即係玩我唶 . haha ...
      不過呢個價位真係好抵 , 正 ~
      不如通知其他Blog友啦 , 我就實冇行 . >_< !!

      刪除
    16. 咁呢個有無興趣?第一次見咁平。

      樂桃航空:“今晚12點開搶,出發日期由10月1日至10月31日:香港飛大阪單程HK$200起,來回連稅計HK$695起”

      刪除
    17. コーさん : 呢個價位簡直係瘋狂劈價 , 可惜我一年只可飛一次 , 無奈 .
      明年再有筍盤請通知我 . haha ...

      刪除
  2. 坐吊椅上紫色薰衣草山坡,呢度係我最難忘的一個薰衣草場

    回覆刪除
    回覆
    1. 都要開滿花既時候 , 好似依家咁 , 就算吊椅有開都冇癮 . XD
      相信你去果陣一定係滿山薰衣草喇 . ^^

      刪除
    2. "相信”?上次send咗link比你,你話去CK鼠度睇嘛。XD

      刪除
    3. 咁多Blog友 , 就算睇完都唔記得啦 . haha ...

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~