2014/09/28

2014北海道11天自駕遊D8-23 SPA & HOTEL RESORT ふらのラテール晚餐篇




Hello !


上回講到參觀完 西中駅 同埋旅館旁邊既雪糕屋 , 

真係要 Check in , 由於D時間用得好盡 , 

攪掂晒手續上房放低行李就要即刻落下面食飯 .  ^_^ !!

坐落先黎菜單一張 , 好似擺酒咁 .


既然係咁 , 我都唔同佢客氣 , 啤啤佢先 .


忙左一整日 , 晚餐時啤一啤 , 實在太正 .


等候中 ...


再睇一睇張菜單 , 不過通常都睇唔明 , 盡睇啦 .


第一味前菜 , 我諗係佢掛 , 海老 & 昆布 .


跟住海鮮三種 .


鰤照燒 .


蒸水蛋 .


天婦羅三味 .


白飯 & 蜆湯 .


鰻魚 & 漬物 .


生果 .


咖啡 .


襯有時間 , 參觀下附近環境 , 前面有一檯食客 , 著晒浴衣落黎食 .

(就算整污糟都唔緊要 haha ... ) 我只係著正常衫褲 .  XD


左邊係廚房部份 .


前面係出口 .


食完飯未浸得溫泉住 , 不過先參觀一下佢 .

呢度同 万華の湯 係打龍通 , 如果係日歸客 , 就要在樓下買飛入場 , 

若然係住客 , 可以在二樓直接過去 .


入浴券 , 大人980Yen .


2/F 呢邊上去 .


仲有其他宣傳單張 .


飲食 メニュー


地下大堂放左部電單車 , 好有型呀 .


詳細資料 .


參觀完畢 , 可以返房 , 2樓丫 ~ 唔該 . (只係得兩層咋)


大浴場時間表 .


裡面土足禁止 .


Bye Bye !

2 則留言:

  1. 間酒店ok嗎?我過幾日就會住呢間呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 直情掂啦 , 我就好滿意 , 唔知你點睇 ? Yeah !!

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~