2014/09/23

2014北海道11天自駕遊D8-19 上富良野神社篇




Hello !


上回講到參觀完 上富良野駅 , 即刻去下一個景點 , 

就係附近既 上富良野神社 , 四圍都搵唔到車位 , 求其泊在民居裡面 , 

混入佢地車位 . (唔怕啦 , 係咁咦影一陣相就走架喇)  ^_^ !!


行到盡頭就係 , 首先見到外圍紅色鳥居 .


近睇都幾高架 .


上富良野神社 .


下面有小小花 , 桃紅色 , 唔錯 .


幸魂の碑 .


和魂の碑 .


行入小小 , 又一個鳥居 .


昭和三十二年酉年会 .


绘馬所 .


献神 .


洗手處 .


定係洗口處 ?


呢邊齋納殿 .


唔寫名 , 乜野黎既呢 ?


石燈籠 .


失驚無神有個人在地下除草 , 唔聲唔聲 , 忍者咩 ?


昭和13年生寅年会 .


呢度好似賣野 , 不過冇人 .


正式到達呢個 上富良野神社 .


我都幾鍾意參觀神社架 , 尤其係呢間咁特別 .


點特別法 ? 咪屋頂呢兩支野 , 充滿 高達 Feel .


祈求震災復興 .


參拜方法 .


有晒圖解 .


入錢箱 .


大叮噹 . 


等我都黎參拜一番 , 相傳用五Yen會靈D , 咁啱有兩個 .


攪掂走得 , 呢碌柱 , 唔通要黎整 鳥居 ?


昭和九年戌年会 .


OK ~ 上車 , 再唔走俾人抄牌 . haha ...

Bye Bye !

23 則留言:

  1. 民居車位,咁啱佢買完餸返來,塞架車係你後面就大獲了。XD
    日本就唔知,香港人一定會。

    回覆刪除
    回覆
    1. 記得好耐之前有單新聞 , 話有部平治泊在屋村 ,
      被一堆垃圾筒包圍 , 甩身都唔係咁易 . ^^
      呢度係日本 , 衰晒都有限 , 如果遇到咁既情況 ,
      我諗佢頂多都係砵到我返黎 , 唔會咁大整蠱掛 ? haha ...

      刪除
    2. 果單抵死啦, 攞綜緩揸錢七病屎, 又無錢租車場, 又泊喺垃圾車位, 真係乜人都有

      刪除
    3. t : 攞綜緩揸Benz , 即使唔係頂級型號 , 不過維修&油錢都唔簡單 ,
      仲要加埋停車場費 , (或者收牛肉乾) 政府實在太過鬆手 ,
      雖然係納稅人填數 , 都唔好咁離譜丫 . >_< !!

      刪除
    4. 我追回舊聞,屋村違例泊車常見,通常泊一陣,佢泊過夜仲報警,就真出奇。

      刪除
    5. 其實呢單Case既重點係 : 攞綜緩揸Benz . =_= !!

      刪除
    6. 當然,果位綜緩人聲稱借車揸,車主又真係唔係佢。
      我都唔相信架車under佢名,無咁笨。

      刪除
    7. 呢D富貴朋友我都想識番幾個 . haha ...

      刪除
    8. 咁係架,98年病屎e320值一皮多D咋,你租架86十日貴過佢啦。

      刪除
    9. コーさん : 正如上幾格咁講 , 買車容易養車難 ,
      維修 ~ 油錢 ~ 停車場 .... 果D先至係錢 . XD

      刪除
  2. 冇車位,咁我去唔去好呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 停一陣唔怕掛 , 邊有咁好彩遇到抄牌丫 .
      係呢 ~ 你好似就黎出門 , 幾多號呀 ?

      刪除
    2. 恭喜晒喎 , 玩得開心D . Yeah !!

      刪除
  3. 五円日文係"緣"咁解,莫非求姻緣?仲要兩段添 =))

    回覆刪除
    回覆
    1. 姻緣都要打孖上 ? 唔駛掛 . haha ...
      摷兩個出黎影相咋 , 用一個就夠 . ^^

      刪除
  4. 我第一眼睇你泊好車幅相,以為車尾有兩隻大眼睛XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 車尾 ... 黑色玻璃果度 ? 又唔覺喎 ? 好抽象唶 . ^_^ !!

      刪除
    2. 我都睇到兩隻大眼喎:-D

      刪除
    3. 尋晚用4"電話芒仔覺D,而家用大 PC 芒睇無咁覺。

      刪除
    4. 我都睇到喇 , 原來要行遠D先至睇到 , 尋晚近得滯兼當局者迷 ,
      所以唔多覺 , 果D係對面街既樹影 , 配合埋都幾得意 . haha ...

      刪除
  5. 我都好鍾意去神社架,為o左買靚御守,不過睇o黎呢間冇

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 ~ 呢間見唔到有野賣 , 可能收左檔掛 ?

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~