2010/12/23

2010北海道10天自駕遊(修訂版)D9-11完(鐵板燒篇)




Hello !


上回講到還車之後 , 向住 "薄野" 方向行 .

沿途經過 "紀伊國屋書店" , 順便入去睇睇 .


呢邊係旅遊書籍 , 北海道呀 .


其實呢度上年都黎過 .


今次舊地重遊 , D書當然唔同晒啦 .


本屋大賞2010第一位 , "天地明察" 講乜野既呢 ?


除書之外 , 隔離仲有DVD . (阿凡達)


天地人 , 同 "東北米澤" 有關 .


北川景子 .


封面有D似 Angelababy 寫真集個樣 .  ^_^ !!

  
有買襯手 , 呢邊俾錢 .


攪掂就繼續行 , 又經過 "道廳" , 上年參觀過 , 唔入去咯 .


一直行到 "鐵塔" , 差唔多到步 .


見到 "摩天輪" , 轉個灣就係 .


就係 "蝦蟹合戰" , 一入去坐低 , 佢就黎招呼 , 

於是乎就叫番上次食果個 3990Yen 長蟹腳任食套餐 ,

點不知佢話一定要兩個人或以上先至得 , 

唔係喎 , 上年都係一個人黎 , 俾下面好喎 .

最後佢都係企硬唔得 , 一個人只可以散叫 ,

好耐未試過俾人咁樣堅拒 , 所謂 : 此地不留人 , 自有留人處 , 

況且我又唔係一定要食蟹 , 咁就一於鬆人 , 去過第二間 .


落到樓下 , 見到呢座野 , 令我諗起Blog友 Shirley姐 , 

好似在呢度食過 "鐵板燒" 喎 .


雖然唔記得邊一間 , 不過相信唔係咁難搵既 .


呢間似模似樣 , 一於入去睇睇 .

  
入去坐低 , 地方黑蚊蚊 , 幾有情調 .  ^^


佢介紹個餐俾我 , OK啦 , 就揀佢 .

之後佢拎舊牛肉出黎俾我睇 , 一場拎到出黎 , 

無謂浪費 , 幾大都影番張相先 .


咁高興 , 一於啤啤佢 .


第一味 , 一粒粒既野出黎煎 .


原來係 "芝士餅" 加沙律 .


之後呢味乜野呢 ? 食完都唔記得添 .  haha ...


Wow ~ 玩火咁激 .


炒小小菜 , 唔駛咁激掛 .


炒芽菜都當一味 ? 唔係嘛 .


主菜到 , 不過可唔可以多DD , 得果幾舊 , 都唔夠攝牙罅 .


食野之前用即影即有相機影相 ,

中途鑲埋落相架度 , 送俾我要黎留念 , 多謝晒喎 .


繼續 , 唔好俾佢停 , "叮噹" 定 "多拉A夢" .


炒碟飯都咁多花臣 , 我鍾意呀 .

中途佢送杯疑似 CHOYA 梅酒俾我飲 , 咦 ~ 幾好飲喎 , 

為左想重拾呢種感覺 , 依家我雪櫃裡面都有樽 CHOYA 梅酒 .

不過要加粒冰溝淡佢先至好飲 , 就咁飲太哽 .

最後再黎多個炒飯 & 湯就完場 .


食飽行番去 "摩天輪" 果邊 .


行過D見到 "東橫Inn" .


行番酒店途中 , 見到 "味之時計台" 拉麵 , 

聽日一於搵佢既 "牛油帶子拉麵" 做午餐 .


接近酒店附近 , 呢間都係租車公司 .


返到酒店 , 今晚冇溫泉浸 , 所以睇完電視就休息 .

Bye Bye !

第九日完 ..

沒有留言:

發佈留言

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~