2012/07/01

2012北海道10天霧地自駕遊(修訂版)D3-1羅臼"道之駅"篇




Hello !

上回講到駕駛通宵車 , 由 "積丹" 美國港水中展望船 , 

直接往 "知床" 道之駅 , 呢篇繼續 . 

上回果篇 "知床通宵車" 篇 , 大家都好似好感興趣 ,

有Blog友意見話好危險 , 其實都唔怕既 , 基本上 "日本" 都好安全 ,

不過呢程車出發前我冇向任何人透露過 , 免得嚇親佢地 ,

依家冇穿冇爛返黎 , 足證小心駕駛 , 唔怕既 .

另外有小小野想補充 , 話說 "頭文字D" 裡面 , "拓海" vs "東堂塾" 

既 "館智幸" 果篇 , 話 "拓海" 跟住對方車尾想爬頭時 , 

為了令對方防不勝防 , 因此熄了車頭燈黎攝位突襲 ,

睇動畫時我都係半信半疑 , 經過今次深夜通宵車之後 , 

我就深信不疑 , 原來在完全冇街燈既路面駕駛時 , 

左右及後面既倒後鏡 , 真係漆黑一片 , 乜野都睇唔到架 .

呢個時候如果有車從後突襲 , 一定會俾佢成功爬到頭 .

不過我又唔係同人鍊車 , 當然唔會有車熄燈爬我頭啦 ,

想講在倒後鏡裡面 , 真係乜鬼野都見唔到 .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

講完無謂野 , 又去番行程 , 一覺醒來已經係第三日清晨 , 

尋晚其實只係淺層睡眠 , 在咁既環境之下 , 點可能熟睡丫 .

司機隔離個位 , 就算點拉後 , 都唔及張床咁舒適 , 

果陣只係用件外套披住個身 , 深夜時翻風好似香港打風咁 , 

當時心諗 : 咁大風 , 聽朝點算呢 ?

不過好邪喎 , 一到天光果陣 , 風勢自然消失得無影無蹤 ,

就好似從來冇翻過風咁 , 邪 ~ 邪 ~ 邪 . =_= !!

既然醒了 , 不如早D起身 , 唔講唔知 , 果陣四點已經天光 ,

唔通 "知床" 近東邊 , 天光都早過人 ?

梳洗及執番個樣之後就出發 , 呢張係離開 "道之駅" 時影既 , 

成晚係得我部車同部 "吉普車" , 不過果部車當然冇人啦 .


第一站食早餐先 , 隔離有兩間便利店任揀 , 早餐到 .


食完即刻出發 .


上呢條斜路 , 點都要落車影番張相 .


第一單激氣野到 , 通往 "知床峠" 既通道 , 

網頁話4月下旬通車 , 乜野叫做4月下旬呢 ? 

以我既認知 4月20至30 都叫做4月下旬 , 當時係4月23日清晨 , 

去到果度真係未通車 , 失望之餘 , 都要面對現實 .


咁點算好呢 ? 明明係一通就過既道路 , 

眼白白咁過唔到 , 唯有放棄部份景點 , 

落番 "斜里" 果頭 , 兜下路往 "羅臼" 啦 , 

如果對果頭既地圖有概念既話 , 應該知道大約點行 . 

結果呢程車用左我足足3個鐘頭先至兜到過果頭 .

(即係話下面張相同上面張相 , 相隔3個鐘頭車程)

開始進入 "羅臼" 地帶 , "國後島" 呢D路牌 , 隨處可見 .


仲有石碑添 .


知床連山景觀地 .


轉左就係 "羅臼" 道之駅 .


有一排舖頭 , 呢間係海鮮市場 , 一陣幫襯佢 .


呢間先係正宗 "道之駅" , 樓上係展望台 .


表面上呢度係三間舖頭 , 不過其實裡面係互通 .


地圖一張 .


如果中間果度通車 , 呢程車至小慳兩粒鐘 .


先上展望台參觀 .


海鷗一隻恭候 . haha ...


對面就係 "國後島" , 不過乜野都睇唔到 .


另一邊係碼頭 .


一望無際 .


閉露電視睇住你 .  ^^


後面D山仲未溶雪 .


下一層展望室 , 時間係A.M.10:00


北方領土  國後島


類似 "還我河山" , 回水 ... 等路牌 , 

遲D多到睇唔晒咁滯 , 呢張只係開始 .

Bye Bye !

沒有留言:

發佈留言

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~