2012/07/25

2012北海道10天霧地自駕遊(修訂版)D3-13標津川温泉ぷるけの館晚餐篇




Hello !


上回講到參觀完 しべつ海の公園 , 呢篇繼續 .

今日行程經已完結 , 係時間往酒店 Check in .

旅館叫做 :標津川温泉  ぷるけの館  ホテル川畑 温泉

都係果D老規矩 . (影印護照 , 填姓名 ~ 地址 ~ 電話 ... )

佢問我想幾點食晚餐 ? 我話越快越好啦 , 

佢話OK , 叫廚房即刻幫我攪掂 .

咁就拎齊行李上房 , 上到房 , Wow ~ 真係嚇我一驚 , 

唔係有鬼 , 只係間房好大 , 同 "札幌" 比起上黎 , 真係差天共地 .

跟手好快就落去食飯 , 房間號碼 226


我落到去經已準備好大部份野 , 果然效率驚人 . 

先黎介紹 , 首先係 : 毛蟹一隻 , 正 !


雜錦刺身一客 .


沙律一兜 .


炸物 .


金菇菜 .


白飯任裝 , 呢兜白飯就勁喇 .  ^^


漬物 & 豉油 .


錫紙包住D乜呢 ?


開估 , 檸檬 & 姑類 .


去到第三晚先至叫做食餐好D , 

唔啤啤佢都對唔住自己 , 飲勝佢 , Yeah .


開餐前黎個大合照 .


電視撈飯係最佳享受 . haha ...


當時做緊新聞報導 , 

呢個專輯係講早日既 "小樽駅" 重新裝修 .


訪問緊市民意見 .


居然連壽司店都有 , 果日行過都未開張 .


地元の人 ? 乜野意思 .

P.S. : 原來即係本地人咁話喎 .


JR北海道の人 .


乜都同佢清晒 , 飽到啊媽都唔認得 .


上房繼續睇電視 , 到時到候再浸溫泉 , 

不過呢間酒店既溫泉 , 真係不提也罷 . >_< !!

Bye Bye !

沒有留言:

發佈留言

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~