2013/05/21

2013北海道&青森12天自駕遊(修訂版)D6-13男鹿水族館篇A




Hello !


上回講到參觀完 なまはげ館 , 呢篇繼續 .

馬不停蹄即刻去 "男鹿水族館" , 落番海邊條路向水族館行 ,

中途見到D正野 , 不得不停車追蹤 , 

乜野咁巴閉 ? 之唔係佢囉 . Yeah !


係一隻非常之謹慎既貓 , 點都要同我保持住一定距離 .


我行近D , 佢又退後D .  (同 "定山溪" 果D相差好遠)  =_= !!


如果我衝前既話 , 佢就走夾唔抖 , 所以都唔好逼得太緊 .


雖然只可以用Zoom鏡 , 都好過冇啦 .


實在太正 . haha ...


依依不捨之下 , 點都要離開 . 

(如果佢肯近距離接觸既話 , 真係水族館都唔駛去呀)

去到停車場 , 擺好部車 , 行得 !


呢度就係 "男鹿水族館" , 即係地圖現在位置 .


停車場對出 , 都係一個靚海岸 .


D石既質地 , 好有可能係火山岩 .


影埋呢張都要入場 .


水族館就在遠處 , 都要行一段路 .


經過一個 "慰靈碑" , 唔知紀念邊位呢 ?


入場時間 : 9:00-17:00 (當時係15:00 , 所以要快)


水族館上面係津波避難處 . .


入口專用 , 拎定1000Yen出黎 .


一入場 , 牆邊寫滿詩詞歌賦 .


仲有各場合表演時間 .


首先參觀大魚缸先 , 因為最吸引係佢 .


影郁緊既魚一向係我既弱項 , 今次都唔例外 .


各種魚類 & 魚缸既介紹 .


資料話個缸 7mX10m .


呢類魚缸我都好鍾意睇 .


有D魚漫遊 , 有D就快遊 .


鋸齒魚 , 好大殺傷力喎 , 呢度有冇架 ?


男鹿の海底 .


舊石有D似烏鴉 , 都幾抽象喎 .


上層影落黎 .


呢度平排 , 又一個角度 .


影埋呢張去另一邊參觀 .


Bye Bye !

沒有留言:

發佈留言

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~