2014/10/13

2014北海道11天自駕遊D9-11 美馬牛小學篇




Hello ! 


上回講到參觀完 新栄の丘 , 上車出發往下一站 .

下一站就係 美馬牛小學 , 前兩篇探訪過佢地中學 , 依家去小學 .

中途經過一間叫做 四季の風 既 蕎麥 & 咖啡店 .


向右行就見到 .


營業中 ...


本來都想幫襯下 , 飲番杯咖啡咁啦 , 不過行程實在太過緊密 ,

所以都係唔幫襯咯 , 大家有冇幫襯過呀 , 有既話記得話我知 .  ^^

既然唔幫襯 , 就專心楂車啦 , 話咁快就到呢間 :

美瑛町立  美馬牛小學校 .


前面就係喇 . (俾棵樹遮左)  XD


睇左附近D野先啦 , 美瑛町の花 .


近喇 ~ 近喇 .


各位觀眾 , 美馬牛小學 , Yeah !!


黎多張添 .


校訓刻在石碑上 , 都幾有特色喎 .


學校有運動場 , 唔錯 ~ 咁就放心俾子女入讀 . haha ...


美瑛町立 美馬牛小學校 , 開校五十周年記念植樹 .


就係呢幾棵樹 ? 五十周年 , 勁呀 !


同中學一樣 , 好有鄉郊學府 Feel .


兜去後面睇 .


泥地一片 , 遲下種乜野花呢 ?


遠處就係今朝 視覺館 & 摩天輪 , D景點近到互相望到 .


都係唔騷擾佢地咁耐 , 俾心機讀書喇 , 我就繼續行程 .


下一站係 : 四季彩之丘 , 黎到 美瑛 , 

個個行程都係咁上下 , 冇乜突破 , 聽晚見 .

Bye Bye !

P.S. : 另外補多兩張相 , 內容係講呢度係學校重地 , 閒人免進 .


當日諗住快快手影幾張相就走 , 點知都係斷正 , 

俾人 禮貌地 請走 , 好樣衰既呢 .  >_< !!


所以我都唔建議其他Blog友黎呢度 .  XD

再 Bye Bye !

8 則留言:

  1. 回覆
    1. 其實係唔得既 , 不過諗住佢睇我唔到 , 最後都係俾佢請走 , 好樣衰呀 .
      補多兩張相片啦 , 等我 . XD

      刪除
    2. 應該晨早補最後兩張啦,不嬲都唔入得。

      刪除
    3. 打手板 ? 唔駛喇掛 ? 話晒都係優異成績生 , 俾下面好喎 .
      係咁咦鵝兩句算啦 . haha ...

      刪除
  2. 嘻嘻, 四季の風又一個沙漠 ^^
    美馬牛小學校我只係喺外圍影左兩幅就走, 小姐扮小學生呀 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 五月份 , 係得沙漠架喇 , 見到花咪當額外獎償囉 . haha ...
      本來我都想淨係在門口影相 , 不過對腳唔受控制入左去唶 . ^_^ !!

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~