2010/08/16

2010北海道10天自駕遊(修訂版)D4-3五稜郭篇B




Hello !

上回講到在 "五稜郭" 果度影落地下 ,

今次呢篇係落去地面直接影櫻花 , 果度真係好靚架 ,

所以同上篇一樣 , Post多幾多相 , 大家慢慢欣賞啦 .

上篇咪話搵唔番部車既 , 原來在這裡 .


見唔見呀 ? 就正中央果部就係 .


落一層既紀念品部 .


充滿特色既紀念品 .


黎多張三角型箭咀 , 影埋呢張就落地面 .


地下果度有個車大炮喎 , 用唔用得架 ?


呢位就係上篇提及過既 : 土方 歲三


對面有個小食部 , 飲番支鮮奶都好喎 , 凍定熱呀 ?


盛惠110Yen , 好正呀 . ( 唔知點解 , 硬係覺得樽裝好飲D )


出到去出面 , 櫻花呀 ! 一於大影特影 .


呢張好正呀 , 我鍾意 .


右邊陽光普照 , 左邊就差D .


Wow ~ 呢張陽光普照 .


有人鋪張蓆嚮度野餐兼賞花 , 認真識歎 .  ^^


黎張近鏡 .


前面清楚 , 後面矇查查 .


我至鍾意咁樣取景 .


其實我都唔係揀正櫻花盛開既日子出發 , 

只係咁橋撞正 , 所以都算幾好彩 .


唔怪得有人特登黎賞櫻啦 , 真係好正架 .


呢張係 "是日精選" 其中一張 .


五稜郭跡 .


條河有艇仔租 , 不過唔見有人租 .


下面既遊人都唔算太多 , 幾好丫 .


冇人又好似好冷清 , 多人迫爆廠又唔鍾意 , 依家咁樣剛好 .


大機加腳架咁Pro , 唔通係電視台 ?


又一個石碑 , 呢位係 : 武田斐三郎


前面封路 , 只能伸隻手入去影 .


五稜郭祭 .


影埋呢張都差唔多 , 乜都夠晒皮 .


回程途中 , 再一次去 "五稜郭" 紀念品部 , 今次係地下 .


塔上面及地下都有紀念品部 , 認真一網打盡 .


關於 "五稜郭" 既書籍 .


Bye Bye !

13 則留言:

  1. “對面有個小食部 , 飲番支鮮奶都好喎 ,”

    有一年,我地飲完枝「山川牧場」,直頭去咗果度拜訪,離大沼公園很近,有牛仔睇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實牧場我都好鍾意 , 不過果D地方多數都係暑期先至旺場 ,
      我多數都係5月出門 , 場面好冷清 . =_= !!

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀 , 適逢其會睇得到 , 正 .
      (咦 ~ 你係咪身在日本??)

      刪除
    2. 由函館回程經洞爺湖然後去有珠山, 今夜巳回札幌.

      刪除
    3. 哦 ~ 玩得開心D喎 !

      刪除
    4. 回札幌?差不多最尾行程?

      刪除
    5. 相信好快歸隊 . ^_^ !!

      刪除
    6. 今日交車, 札幌今日未停過雨, 明午要徹退..又打風呀@@
      小姐, 遺憾無去食牛油帶子拉麵.因為第一日擺低行李就特登坐JR去菜々兵衛, 但無開, 昨晚由函館番嚟, 心有不甘睇下有無開.....係有喎, 未到六點已有十幾人等, 價錢好低, 麵好好好正, 义燒又好正, 個湯都好正. 我食左兩碗報番上次無開之仇, 一碗醬油雞湯叧一碗鹽共$1250, 眼見好多人都叫埋白飯, 勁啊.

      刪除
    7. 又打風 ? 真係貴人出門招風雨 ...
      菜々兵衛 ? 好陌生 , 搜尋佢既資料先 . @_@

      刪除
    8. 菜々兵衛我未去過,不過之前睇過,tabelog拉麺排名全國十大,好似第二,三。

      日本人食拉麺當正餐,要加白飯先夠飽肚,仲要飲哂D湯。

      刪除
  3. D櫻花影得好靚,襯埋條護城河仲正,
    我果次去水尾,得番一、二棵

    回覆刪除
    回覆
    1. 果日D櫻花直情係超額完成 , Yeah !!

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~