2010/08/26

2010北海道10天自駕遊(修訂版)D4-8函館八幡坂篇




Hello !


上回講到在 "立待岬" 果度吹海風 , 之後輪到下一站 .

呢個係 "叮叮" 既另一邊總站 , 叫做 : "函館どつく前駅" .

(司機由6改為5 , 唔知乜野意思呢?)


往 "湯の川" .


出發 .Yeah !


之後我都要出發 , 過隔離 "元町公園" .


呢個公園面向海皮 , 幾好景架 .


Wow , 係咪用 "大力金剛指" 刻出黎架 ? haha ...


再下一站係參觀教堂 , 呢度都有好幾間 .


呢間叫做 "舊函館區公會堂" .


充滿歐洲風味 .


唔知 "日本" 多唔多人信教既呢 ?


鏡頭一轉 , 隔一條街 , 睇番D地道野 , 神社 .


叫做 "船魂神社" .


又去番睇教堂 .


雖然呢間色水冇咁搶眼 , 不過就充滿教堂 Feel .


轉個灣駛入呢條街 , 呢度相當出名 .


叫做 "八幡坂" , 好多旅遊書都有介紹 .


有Blog友話呢度有 "三藩市" Feel 喎 .


大家點睇呀 ? 我就未去過 "三藩市" , 所以冇得比較 .


直望盡頭隻船就係頭先參觀過既 "摩周丸" .


扮乘客黎影相 . (後面乘客位我都只係坐過一次)


GPS個三角箭咀指向海邊 .


咁就直向海邊度行 , 果度叫做 "西波子場" .


擺好部車先啦 , 呢度大把位泊車 .


Bye Bye !

6 則留言:

  1. 八幡坂當然唔似心煩死(三藩市)啦, 後者叫 market street嘛, 石屎路兼斜好多.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦 ~ 三藩市淨係在電影 "石破天驚" 睇過 , 好靚架 . ^_^ !!

      刪除
    2. 哈,我淨係識Cisco.

      刪除
    3. 生番cisco, san jose 我去過呀,cisco 建築群都經過, 綠色加玻璃外牆幾層高

      刪除
    4. 小姐講開八幡坂, 其實好似有個牌楝喺度不准停車, 不過我又有學小姐咁一樣停車:)

      刪除
    5. t : 真係 ? 唔覺既 ? 不過停一陣唔怕啦 . haha ...

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~