2014/06/02

2014北海道11天自駕遊(優先處理篇之捉快車)




Hello !


好似好多Blog友都對捉快車好感興趣 , 

既然係咁既話 , 不如優先處理左佢先咯 .

不過由於我得一個人 , 所以冇影到相 , 一切只憑口述 .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

其實未出發之前 , 已經聽聞 "富良野" 果頭好多捉快車 , 

但係今次事發地點並非 "富良野" , 而係由 "旭川" 去 "層雲峽" 途中發生 .

話說當日遊覽完 "旭山動物園" 之後 , 本來想去附近既 "拉麵村" , 

不過當日可能大安旨意得滯 , 總之就資料搜集不足 , 

見到既竟然係爛地一片 , (其實就在附近 , 今日再上Google地圖先知)

心中有氣之下 , 諗住直接往 "層雲峽溫泉區" .

一路向前行 , 其實我都算醒目架喇 , 見到前面第四部車係警車 , 

特登等佢轉向右手邊行 , 我先至加速直去 , 豈料有另一部警車 ,

停泊在我左手邊 , 到我經過時見到已經太遲 , 

最後望到既咪錶數目係 75km , 之後再望一望倒後鏡 , 

果然有部警車出黎 , 其間佢既無響號 , 亦冇嗌咪 , 只係吊住我尾 ,

既然自己身有屎 , 亦都知道佢既來意 , 倒不如自己停埋一邊 .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

停埋一邊之後 , 佢亦緊隨我車尾停泊 , 攪低車窗後 , 

見到一名警員行過黎 , 個樣似足 "明珠台" 劇集 Heroes 裡面既 中村廣雄 .

佢先講一堆日文 , 雖然唔識聽 , 不過睇得電影多 , 都知道係果D :

熄匙 ~ 車牌 ~ 身份証之類既對白 . 

跟手俾左個 Passport 佢睇 , 佢再講一堆日文 , 不過唔識聽 , 

我諗佢想要國際牌掛 ? 但係個牌放在行李裡面 , 

於是落車去車尾箱度拎俾佢睇 , 佢兩樣都睇完之後 , 

用英語問我係黎做生意還是旅行 , 我答黎旅行 . 

跟住問我下一站去邊度 ?

(層雲峽日文點樣講 , 我都唔識 ? ) 於是寫俾佢睇 .

最後佢講 : Speed Down !

我話 : OK !

就係咁就攪掂 , 其間佢都相當 NICE , 

我關上尾箱時夾住條行李帶 , 佢都有提聲叫小心 .  ^^

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

如是者就係咁樣 , 大家分道揚鑣 , 之後既行程 , 畢竟有些小陰影 , 

即使超速都唔敢超得太盡 .

另外我發現左一個方法 , 或者可以減低被捉快車機會 ,

就係在有民居既地方 , 可能會有警車停泊在左右 , 

果D地方就要小心 , 之但係上到四野無人既山路 , 

車速就可以稍為提升 , 話時話 ~ 去到尾段由 "桂澤湖" 過 "夕張" 果邊 , 

我又再次慘敗於當地車手 , 一經俾佢過頭就完全跟唔到佢尾 , 

俾佢一放絕塵 , 輸得相當難睇 .  >_< !!

Bye Bye !

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

P.S. : 以上減低被捉快車方法只係理論 , 

如果咁唔好彩超速時斷正 , 千祈唔好話我教架 . haha ...

48 則留言:

  1. 駛唔駛咁認真 . . .食花生中

    回覆刪除
    回覆
    1. 認真 ? 邊方面先 . 我做事一向都咁認真架啦 . ^^

      刪除
  2. http://the-sun.on.cc/cnt/news/20140520/00405_001.html
    學下呢位考順仔咁咪甩身喎 :D

    回覆刪除
  3. 中村廣雄見你貌美如花,想問你攞電話啫。XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 如花...............@@

      刪除
    2. 真係 ~ 咁就唔該學好D英文先啦 . ^_^ !!

      刪除
    3. "如花" 都好多戲拍 , 不過近排小見D .

      刪除
  4. 四野無人一樣有機會被人捉架,我哋上次响支笏湖出嚟,一條大直路兩旁都係樹,個騎警都唔知响邊走出嚟,最初都只係跟住响後邊,後來見我哋無停低先至响警號

    我都曾經聽人試過由旭川去層雲峽時俾人捉快車

    回覆刪除
    回覆
    1. 四野無人都捉車 ? 好卑鄙唶 . haha ...
      話明四野無人 , 速度方面真係冇保留 , 呢個時候被捉 ,
      真係唔知超速幾多km .
      唔通果度 (旭川去層雲峽) 先至係熱門捉車地點 ??

      刪除
  5. 拉麵村我去到喎,知道俾資料你啦。
    呢排日本啲警察要交quota咩,成日都聽到捉快車。

    回覆刪除
    回覆
    1. 拉麵村果度又係太輕率 , 淨係搵個MC , 冇再三核對 .
      都係俾 "垃圾留言" 攪到冇乜時間搵料 , 激氣 .
      咁都要超速先俾到機會佢入位既 .

      刪除
  6. 吓75都叫超速?佢同你講speed down , 係咪要好誠懇咁講 ok。我驚我唔夠誠懇一樣被佢charge。
    我現在在你住過的century royal hotel 留言,早餐係咪要食洋式?

    回覆刪除
    回覆
    1. 超速與否唔係由我黎決定 , 總之超過50km佢就有權捉野 .
      至於OK是否需要好誠懇 , 亦都睇佢受唔受 ,
      總之就肉隨砧板上啦 . >_< !!
      咦 ~ 你又係住century royal hotel , 早餐睇你鍾意開邊瓣 ,
      齋和式就上19/F , 和洋式就落 2/F , 我就次次都落 2/F ,
      選擇多好多 . ^_^ !!

      刪除
    2. 唔止 住 century royal hotel 同你一樣,今晚住甘露の森,竟然是 504 室,訓邊張床好啊出面定入面呢?

      刪除
    3. 又係 504號房 ? 唔係咁邪呀嘛 . haha ...
      佢地既晚餐 & 溫泉唔差架 , 記得好好享受 . ^^

      刪除
    4. 諗起可以同 Man 姐訓同一張床,真係好溫馨——!!

      刪除
    5. 我又唔係乜野超級巨星 , 只係普通人一個 ,
      又有何溫馨可言呢 . XD

      刪除
    6. 乜野超級巨星咪又係普通人。
      今晚甘露の森唱Live ,第一首歌係一青窈的水花木,真係超正。我一路揸車一路有播水花木
      http://m.youtube.com/watch?v=FSqpgH08vOo

      刪除
    7. 乜唔係晚晚都有 Live 既咩 ?
      食完飯即刻擔凳仔 , 霸頭位 . haha ...

      刪除
    8. 我比較鍾意聽 May J 果個版本 .
      http://www.youtube.com/watch?v=58t3vZnILAE

      刪除
    9. 係唱��ive ,不過唱之前個結他手伯伯話首歌係一青窈作詞,至於唱方面便係唔夠口水歌后 May J ��。
      昨晚來到二世古,知道同 Man 姐訓同一長床興奮得濟訓得唔好,現在要補眠,一陣去積丹。
      By the way 北海道都猛暑真係 so sad。

      刪除
    10. 訓同一張床都興奮都訓得唔好 , 唔係化 ... 咪玩啦 . haha ...
      雖然中午時份熱到爆 , 不過點都好過落雨 , 小心中暑 . XD

      刪除
  7. 睇嚟都係要盡量減速先得,咁我又要重新計過時間@_@。
    今次去台中因為落雨,我地到景點既時間都係有遲冇早 -_-#

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係有排計呀 . haha ...
      去旅行落雨的確係好冇癮 . >_< !!

      刪除
  8. 其實當地嘅車手,落雪天都開得好快,落緊雪你開80,佢都仲快過你,讓左佢地行先跟住絕塵而去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦 ~ D友都唔知乜野人黎架 , 對落斜一D恐懼感都冇 ,
      逢灣掟灣 , 好似唔駛減速咁 . XD

      刪除
    2. 好似頭文字d咁,日日送豆腐上山落山,點會唔熟呢!同一架車,同一條路,重要日日揸,所以我見到唔會激氣喎!跟到幾多就跟幾多囉!我哋厘d旅行先揸車嘅,係咁上下啦!

      刪除
    3. 再加上佢地架自己買,自己改,自己tune,你租架86都唔夠人揮。

      刪除
    4. 一早叫小姐租架 GTR ^^

      刪除
    5. 仁念貴公子 : 咁又唔係真係好激氣 , 自己技不如人 , 邊有得嬲架 .
      只係驚嘆對方有咁高深既技術唶 . 勁呀 !

      刪除
    6. コーさん : 都可以咁講 , 行直路未必輸蝕 , 一到轉灣就蝕大本 . XD

      刪除
    7. t : 即使出到戰神 GTR , 相信都難逃一敗呀 . >_< !!

      刪除
  9. 嘻嘻, 小姐呢次架車係合金軨喎 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. prius唔會俾罐頭嘛⋯⋯除非雪呔?

      刪除
    2. 十六吋軨樓下租車乜唔係全鐵轆 ^^

      刪除
    3. 有明文規定?唔知喎。

      你咁講,又好似租八人車,prius時係合金,其他小車罐頭。

      刪除
    4. 我曾經租過架bB合金軨大包圍。

      刪除
    5. 可能對豐田租車有D偏見, 因為睇佢地租比人嘅車係X型即係最齋果隻 ^^ 連轉數表都慳埋果種.

      刪除
    6. 普遍日本人都唔多理四隻腳,我見過就算MINI都係用罐頭。

      刪除
    7. t : 合金軨 ? 唔係好熟呢類野 , 不過見佢都幾好睇 . ^^

      刪除
    8. t : 租過 X 既 Axio , 錶板面真係好齋 .

      刪除
  10. 可能係抄外國人既車牌比較麻煩,又見你一個小女子夾你知道出問題而先停埋一邊。咁就放你一馬掛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 相信都好有可能如你所講既情況 ,
      而且超得唔算太多 , 叫做大步檻過咁啦 . ^^

      刪除
    2. 其實抄牌唔係好煩,佢地俾張ticket你去差館交錢就得,詳細緊係問J少啦。

      不過,如果佢地只係目測/感覺你超速,無影快相之類,無白紙黑字証明你超速,咪放你一馬,費事你掃興。(我估)

      刪除
    3. 在 "北海道" 要搵間差館都唔係咁容易 . XD
      斷估架咋 ? 我以為佢有鐳射鎗添 ? ^^

      刪除
    4. 我估無laser,有就開單俾你啦。

      佢地吊係你後面一陣check check速度就知有無超。

      刪除
    5. 咁俾佢跟唔夠4個車就停車 , 咪只可以口頭警告了事 ?

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~