2014/06/20

2014北海道11天自駕遊D2-11支笏湖篇C




Hello !


上回講到在船上參觀 "支笏湖" , 今晚繼續 ...

去到近岸淺水區域 , 上面同下面都要參觀 .  ^^


岸邊D石好似人工開鑿咁既款 , 勁 !!


Zoom近D睇 .


一塊塊咁 .  ^^


呢塊掂呀 , 水位好似低左 , 湖裡有冇潮漲退既呢 ?


影埋呢張就攪掂 , 走得 .


差唔多要回航 .


山上面有D野 .


唔通係電視發射塔 ?


果陣已經四點幾 , 大有黃昏之勢 .


遠處山景都唔錯 .


四野無船 , 整個湖得我呢艘船遊覽 .


而呢艘船得我一個乘客 .


遠處就係終點站 , 航行期間我同佢講 :

得我一個人上船 , 要你油錢都蝕埋 , 真係唔好意思 .  XD


佢答 : 唔駛唔好意思喎 , 一到星期日 , D人多到做唔切咁滯 , 

乜野都返番晒黎啦 , 做生意係咁架啦 .  ^_^ !!


以上對話雖然唔係百份百演譯 , 不過意思都相近 .  ^^


講多兩講 , 真係差唔多埋岸 .


紅色鐵橋 .


呢條橋大有名堂呀 .


好 ~ 真係埋岸 , 準備落船 .


黎多張添 , 隻船外型幾特別 .


向售票處方向行 .


左邊係鴨仔船 .


右邊都係 .


攪掂觀光船 , 下篇自然係過隔離紅橋 .

聽晚星期六休息 , 禮拜再黎過啦 .

Bye Bye !

6 則留言:

  1. 啲石有啲似萬宜水庫摺曲六角柱石,
    其實一個人坐船驚唔驚....
    .
    .
    .
    .
    .
    ....同船員溝通唔到?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁很閒都要去萬宜水庫參觀下至得 . ^^
      又唔駛咁驚 , 佢都知我係外國人 , 都係D普通門面溝通 ,
      太深奧就答唔上咯 . XD

      刪除
  2. 哦! 原來假期會好生意, 咁都好, 否則真係好快要關門大吉呀!
    你啲日本都越嚟越進步喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 閒日比較清淡 , 做旅遊區係咁架喇 , 拉上補下啦 .
      我D日文其實好水皮架咋 , 叫做旅行日文啦 ,
      太深奧就唔知佢講乜咯 . ^_^ !!

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~