2014/06/05

2014北海道11天自駕遊D1-1出發篇A




Hello !


拖左幾日 , 今日終於黎到出發篇 , 話時話 ~ 

其實我都好心急架 , 不過如果係熟客既話 , 都應該知道 , 

每次寫得旅遊網誌 , 都預左一佰幾十篇 , 大家當長篇劇黎睇啦 , 

有時日日出稿 , 有時隔日 , 總之點都會寫晒先至再出門咁啦 .

根據經驗 , 出發篇通常收視偏低 , 一於長話短說 .

好 ~ 閒話休提 , 即刻就出發 , Let's go ...

2014年5月22日 , 晨早出門 , 鑽石山地鐵站入口 .


兜兜轉轉 , 黎到機場出境大堂 , 搵番 ANA 櫃位辦理出境手續 .


攪掂就食早餐 ? 非也 ~

晨早出門 , 通常我都唔會食早餐 , 只係齋影相唶 .


再辦理好出境檢查 , 時間係08:49 .


睇睇個水牌 , 睇下幾多號閘口 ?


09:40 NH912 東京/成田 .


搭電梯又得 , 自動樓梯又得 .


好快就到達 Gate 32 .


仲有時間 , Check下個網誌 .


順便影埋部飛機 , ANA .


睇一陣報紙 , 話咁快就排隊上機 .


上機喇 .


攪掂 ~ 等候開機 , 1 ~ 2 ~ 3 起飛 ...


話明長話短說 , 派過飲品後 , 就係飛機餐 .


之前唔食早餐係有原因既 , 留定個肚食飛機餐 , 

所以次次都覺得飛機餐唔錯 , 乜都同佢清晒 .  ^^


有入就梗有出 , 次次食完飛機餐冇耐 , 

洗手間都會排長龍 , 終於都輪到我喇 , Yeah !!


如廁後記得洗手 . haha ...


當日揀左套 鐵金剛智破天凶城 .


睇完套戲亦係落機之時 , 總算攪掂第一Part機程 .


要轉接駁巴士 .


上車喇喂 .


到步之後排隊辦理打手指模入境手續 ,

當日唔算好多人 , 數過人數約莫排24個人就到 .

之後取回行李 , 今次出閘就犀利喇 , 係咁多次入境檢查得最仔細既一次 ,

將我D行李翻箱倒籠咁黎搜集 , 有D野甚至要拎去再一次照X光 .

好在真金不怕洪爐火 , 反正大把時間 , 就慢慢陪你地玩下啦 .

搜又搜完 , 問又問完 , 始終都要放人 , 出到黎就見到呢間果汁店 .


之後行過小小 , 搵返 ANA 櫃台 , 再俾件行李佢寄倉 .

聽晚見 ~

Bye Bye !

18 則留言:

  1. 咁快開始寫喇,我都係尋日先嘔咗篇出發篇。

    回覆刪除
  2. 出發啦yeah
    每次入閘後我一定食個太興早餐架哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 食左太興既話 , 飛機餐就會大打折扣 . XD

      刪除
  3. 我又係尋晚先copy相落電腦,相都未睇晒,出左個使費篇先,執好相先寫遊記。

    回覆刪除
    回覆
    1. 慢慢黎啦 , 慢工出細貨嘛 . ^^

      刪除
  4. 你網誌D收視一定好過孫晤空,放心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有你支持 , 收視實爆燈啦 . haha ...
      多謝支持 !!

      刪除
  5. 嘩!好詳細呀
    真係要當長篇劇黎睇啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度既旅遊網誌 , 一向以詳細見稱 ,
      所以先至會有一佰幾十篇既出現 ,
      有時間記得追睇落去呀 . ^_^ !!

      刪除
    2. 相比起來我地寫果D實在太過簡陋
      一定要重作

      刪除
    3. 哦 ~ 咁又唔需要作比較 , 所謂各師各法 ,
      最緊要自己舒服 , 又冇規定要點要點既 , 一切隨心 . ^^

      刪除
  6. 我已經忘記日本飛機餐係咩様啦~>_<
    我淨係食台灣餐:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 台灣咁短線 , 有冇飛機餐架 . haha ...
      不過台灣的美食也是不錯的呀 . ^_^ !!

      刪除
    2. cowcow小姐,你住過日本幾年,除非熱愛日本,否則都好難會再去。

      刪除
    3. Wow ~ 乜 cowcow 姐份履歷咁勁架 ,
      果然係前輩中既前輩 , 利害 !!

      刪除
  7. 遊記出得咁快,追唔切 ^___^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔緊要 , 慢慢睇囉 , 唔會走左去既 . haha ...

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~