2014/08/01

2014北海道11天自駕遊D6-6黑岳纜車周邊篇




Hello !


上回講到坐纜車返回山下 , 

襯仲有D時間 , 在纜車站附近參觀下先 .  ^^

層雲峽溫泉 .


就在纜車站隔離 , 有一條小河 .


河水由呢度沿路流落去 .


雖然唔係好多水 , 不過都幾好睇 .


河既隔離 , 有神社一間 .


好一個鳥居 , 幾有型 .


樹靈碑 , 樹都有靈 ? 果然係萬物有靈 .


感謝之植樹 .


上埋樓梯就到 .


到喇 .


大雪山層雲峽神社 .


神社望向對面 , 應該係旅館 , 不過今晚唔係住呢邊 .


遠處果間係觀光中心 .


大雪山國立公園 , 層雲峽觀光中心 .


P.M.5點幾 , 我諗應該收左工 .


路牌 .


周邊案內圖 .


每座建築物都有詳細介紹 .


橫掂都係 , 不如四圍參觀咯 .


湯元銀泉閣 .


雲井 .


Northern Lodge .


有冇人住過 ?


鏟泥車 , 我諗用黎鏟雪多D .


殺得性起 , 不如去埋呢兩條滝先至去旅館 .


今晚簡簡單單 , 聽晚星期六例假 , 星期日見 .

Bye Bye !

10 則留言:

  1. Northern Lodge上次我咪住呢度囉, 貪佢近纜車站, 果次住你影到正門一樓左邊尾二果間房, 見到山上唔知係咪朝陽亭, 記得果晚個月光大到不得了

    回覆刪除
    回覆
    1. 果然係呀 , 我依稀記得你好似住過呢間 . ^^
      大月光 , 有冇順便觀星 .

      刪除
    2. 唔入觀光中心你留蕉喇, 果次我都好似四五點行入去, 本來熄左好多燈, 個坐館見到我就即刻著燈比我參觀 ^^ 都幾多野睇仲有幾隻熊標本.

      刪除
    3. 滿月就觀星就麻麻地, 仲有係唔夠胆 ^^

      刪除
    4. 咁就老襯咯 , 早知入埋去睇啦 , 不過唔緊要 ,
      如果明年黎報仇 , 一定入去睇睇 .
      (若然明年唔黎 , 就唔知幾時會黎) =_= !!

      刪除
    5. 真係驚棕熊定係果味野 ??

      刪除
    6. 浸完溫泉同食完晚飯就正所謂飽暖思..瞓覺^^ 黑媽媽荒山野嶺, 真係唔知發生乜事, 後生我就會出去但人老左就唔多想去探險,

      刪除
    7. 哦 ~ 應該既 , 早D訓 , 聽日先夠精神駕駛 . ^^

      刪除
  2. man 姐,係揸嗰架車,變咗做的士啦 orz m/(>.<)\m
    https://c2.staticflickr.com/6/5450/8848412265_862a10bf27_z.jpg

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 , 我偶爾都會見到 , 下篇拎黎講下都好喎 , 借你提供果張相一用 . ^^

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~